chyba się narażę....

1. Data: 2002-04-24 10:02:36

Temat: chyba się narażę....
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie - czy wszystkie wzory haftów krzyżykowych są takie
infantylne? Chciałabym coś abstrakcyjnego, a tu same takie słodycze, że aż
mdli....A może to ja mam spaczone poczucie estetyki?
Do tej pory projektowałam sama, ale koncepcja mi się skończyła....

1. Data: 2002-04-24 10:06:40

Temat: Re: chyba się narażę....
Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> mdli....A może to ja mam spaczone poczucie estetyki?
> Do tej pory projektowałam sama, ale koncepcja mi się skończyła....

Hmmm, moze ktos skusi sie na przerobienie Picassa w PCStichu ;-)))

Ja tam wole slodkosci :-))) AP

1. Data: 2002-04-24 13:12:16

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mdli....A może to ja mam spaczone poczucie estetyki?
> Do tej pory projektowałam sama, ale koncepcja mi się skończyła....

###################################

Wcale sie nie narazisz, mam kilka wzorow, ktore nie wiem co maja oznaczac.
Dla mnie ,,abstrakcja", moze beda dla ciebie nowe?
Grazyna

1. Data: 2002-04-24 20:17:03

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mdli....A może to ja mam spaczone poczucie estetyki?
> Do tej pory projektowałam sama, ale koncepcja mi się skończyła....

Wcale sie nie narazisz - ja tez wole wyszywac cos niekonwencjonalnego, ale
faktycznie wzorow tego typu jest malo. Ty przynajmniej projektujesz sama -
ja nie jestem kreatywna, wiec musze sie zdac na gotowy wzor. Mam kilka,
tylko musze zeskanowac, a niektorych musze poszukac i zeskanowac. Po dlugim
weekendzie wysle ci na priv.

A kiedy opanuje juz PCStitcha, to zrobie kilka takich obrazkow znalezionych
w sieci i zamieszcze u Mongi.

Pozdrawiam - Anka + Bigos

propozycje wzorów
Hafty polskie