chyba zatrucie pokarmowe i nifuroksazyd

1. Data: 2007-06-15 17:58:32

Temat: chyba zatrucie pokarmowe i nifuroksazyd
Od: Olleo <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zona mi sie pochorowala (wczoraj wysoka goraczka, troche nudnosci i
biegunka), a lekarz przepisal:
- apap na goraczke
- lactiv(?), a jak nie pomoze, to nifuroksazyd.

Kupilem z dwoch ostatnich ten drugi, ale na trzy podane tabletki (co
6h) 2 zwymiotowala po 10-15 min. Dieta scisla - slaba herbata z
cytryna i suchary. Goraczka z ponad 39.5 spadla do 38 (miejscami
zblizajac sie do 39, ale apap + wygrzewanie + wypacanie pomaga)

Czy po zwymiotowaniu nifuroksazydu powiniennem jej dac drugi, czy tez
zainwestowac w cos innego? Moze to nie bakteryjne i jakis stoperan,
czy ten lactiv starcza? Mam jeszcze wlasnie stoperan, ale nie wiem,
czy wolno mieszac.

A moze isc do lekarza znow, bo drugi dzien, a niewielka poprawa?
--
Olleo

2. Data: 2007-06-15 18:52:14

Temat: Re: chyba zatrucie pokarmowe i nifuroksazyd
Od: Olleo <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze isc do lekarza znow, bo drugi dzien, a niewielka poprawa?

Co mozna dac na wymioty, bo chyba sie nasilaja?
--
Olleo

3. Data: 2007-06-15 20:39:40

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znaleźć szybko innego lekarza, lub jechać na pogotowie.

4. Data: 2007-06-15 21:13:27

Od: Olleo <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znale szybko innego lekarza, lub jecha na pogotowie.

Juz bylismy. Biseptol na zatrucie bakteryjne, metoclopramidum na
wymioty oraz enterol na flore oraz rozkaz pojawienia sie nazad, gdyby
pojawila sie krew w tym, albo owym, badz pogorszeniu sie.
--
Olleo

znacie moze dobrego psychiatre z woj. lubuskiego
włókniak
Wirus HPV - CIN 1- co dalej ?
nie dla szpitala w Ciborzu w woj. lubuskim
Nowy trolujący wątek - ECA