ciagle te nerki ;((

1. Data: 2001-02-17 22:26:23

Temat: ciagle te nerki ;((
Od: "Katarzyna Kozłowska" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie mi, prosze coś nowego niż "picie duzych ilosci plynow "...
Sprawa jest taka: od 2 lat mecze sie z bolesnymi kamieniami na obu nerkach.
Po ok. 2 mies. od wykrycia tego -zupelnie przypadkowo - musialam isc do
szpitala na rozbicie ultradzwiekami, gdyz kamienie grozily wpadnieciem do
moczowodu i jego zapchaniem ( ok.1,5 cm ). Po tej kuracji mialam spokoj na
ok.3 miesiace, po czym pojawily sie znow w obu nerkach. Nikt z lekarzy do
tej pory mi nie potrafil pomoc, a wiem, ze mozna cos zrobic, tylko trzeba
chciec, prosze o rade...
Kasia
P.S. Pozdrawiam wszystkich ;))

2. Data: 2001-02-18 00:27:22

Temat: Odp: ciagle te nerki ;((
Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No coz oprocz picia duzej ilosci plynow trzeba jesc duzo warzyw lub stosowac
medykamenty zmienaijace odczyn moczy na zadsadowy

Doctore

Użytkownik Katarzyna Kozłowska <k...@g...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

3. Data: 2001-02-18 13:08:19

Temat: Re: ciagle te nerki ;((
Od: "AniaT" <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:96n8ea$p8c$1@news.onet.pl...
> trzeba jesc duzo warzyw

Podobno bardzo dobrze dziala rzodkiewka w stosowana w dosc
duzych ilosciach. Do tego moze jakies herbatki ziolowe (w
aptekach jest spory wybor tego typu preparatow ziolowych) no
i sa tez specjalne lecznicze wody mineralne (rowniez do
kupienia w niektorych aptekach)

Anna

4. Data: 2001-02-19 00:51:40

Od: "Adam Janiak" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiu!
Powinnaś uchwycić jeden z kamieni i zbadać jego strukturę chemiczną (w
najbliższym laboratorium). Jeśli podasz mi jego skład, prześlę Ci
odpowiednią dietę, która o ile nie wyleczy Cię z tej choroby, to rozciągnie
okresy pomiędzy kolejnymi napadami kolki nerkowej, opóźniając tworzenie
złogów.
Pozdrawiam i zapraszam do witryny żywieniowej, która wkrótce zostanie
opublikowana pod egidą Oddziału Łódzkiego Polskiego Towarzystwa Żywienia
Pozajelitowego i Dojelitowego. Adres witryny opublikuję również na grupie.
Adam Janiak, chirurg
j...@c...pl
Użytkownik "Katarzyna Kozłowska" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:3a8efa13@news.vogel.pl...