ciagle zmeczenie i sennosc

1. Data: 2003-01-11 11:43:09

Temat: ciagle zmeczenie i sennosc
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nie wiem czy to dobra grupa, ale mam pytanie. Czy wiecie co moze byc
przyczyna ciaglego zmeczenia i sennosci? Mam tak juz od kilku tygodni. Klade
sie spac przed 23.00 najpozniej, a wstaje ok. 7.00, to chyba odpowiednia
ilosc snu? W weekendy moge spac nawet do 12 i w ogole sie nie budze. Po
poludniu gdy wracam do domu i siadam przed telewizorem od razu bierze mnie
na sen. Czy cos moze byc powodem tych stanow?

pozdrawiam
Iza

2. Data: 2003-01-11 11:58:07

Temat: Re: ciagle zmeczenie i sennosc
Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

begin http://www.oe.it-faq.pl
izusek <I...@p...onet.pl> quotation:

> [...]
> poludniu gdy wracam do domu i siadam przed telewizorem od razu bierze mnie
> na sen. Czy cos moze byc powodem tych stanow?

Nie jestem lekarzem, jednak cierpię na podobną przypadłość :)
Za mało ruchu, złe odżywianie się (mało owoców i co za tym idzie
witamin), ponadto za dużo expierda na usenecie, a to męczy (ale nad tym
już pracujemy). Pewnie jesteś pracownikiem umysłowym i siadanie przed TV
jest bardzo złym pomysłem. Weź kobietę i idź z nią do knajpy, na spacer,
zacznij uprawiać sport, albo chociaż umuj od czasu do czasu ręcznie
samochód. W razie braku takich możlwości możesz się dołączyć do
niesamowicie pobudzającej akcji "Powiedz >NIE< szumowi informacyjnemu
golfmastera". To naprawdę pomaga ;)

--
Ogólnopolska Akcja SIO: powiedz "NIE" szumowi informacyjnemu golfmastera.
http://krzynio.hakore.com/czywiesz.jpg <- Read ESR HOWTO for some details

3. Data: 2003-01-11 12:54:18

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Cieślicki" <y...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> witamin), ponadto za dużo expierda na usenecie, a to męczy (ale nad tym
> już pracujemy). Pewnie jesteś pracownikiem umysłowym i siadanie przed TV

No duzo siedze przy kompie i mysle ;P, ale chodze na spacerki, albo po
zakupy i odzywiam sie zdrowo na owocach i warzywach... tak ciezko jest byc
kobieta :D

> [...]
> samochód. W razie braku takich możlwości możesz się dołączyć do
> niesamowicie pobudzającej akcji "Powiedz >NIE< szumowi informacyjnemu

Hehe, wiesz kobiety nie bardzo mnie pociagaja, ale faceta moge wziac w sumie
;). A samochodu napewno sama nie umyje :)

Iza- tzw. kobieta ;)

4. Data: 2003-01-11 13:15:46

Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

begin http://www.oe.it-faq.pl
izusek <I...@p...onet.pl> quotation:

> No duzo siedze przy kompie i mysle ;P, ale chodze na spacerki, albo po
> zakupy i odzywiam sie zdrowo na owocach i warzywach... tak ciezko jest byc
> kobieta :D

A. :) No tak :)

> Hehe, wiesz kobiety nie bardzo mnie pociagaja, ale faceta moge wziac w sumie
> ;). A samochodu napewno sama nie umyje :)

No jeśli dodać do tego zdrowe reakcje seksualne, to jest raczej ok ;)
Pobiegaj sobie albo zagraj w coś z koleżankami. Nie wiem... podobno
zapasy w kisielu dostarczają masę dobrych wrażeń ;) Myślę, że to by
mogło sprawić, że będziesz bardziej zmęczona fizycznie niż psychicznie
(bo o to chyba głównie ci chodziło, prawda?).

y0shi nie mający pojęcia po jakim nagłówku rozróżniać płeć na usenecie ;)

5. Data: 2003-01-11 13:41:40

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (bo o to chyba głównie ci chodziło, prawda?).
>
> y0shi nie mający pojęcia po jakim nagłówku rozróżniać płeć na usenecie ;)

No jeszcze pomysle nad twoimi radami :P

Iza

6. Data: 2003-01-11 13:44:56

Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na zmeczenie polecam tabletki bodymax, efekty sa dopiero po 2 albo 3
tygodniach ale roznice widac

7. Data: 2003-01-11 14:12:11

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"izusek" <I...@p...onet.pl> napisał/a

> Nie wiem czy to dobra grupa, ale mam pytanie. Czy wiecie co moze byc
> przyczyna ciaglego zmeczenia i sennosci?

Multum różnych rzeczy: stres; depresja; niedobory mikroelementów, witamin;
zaburzenia oddychania o różnej etiologii... Długo by wymieniać, więc tyle
Ci powiem, że bez wizyty u lekarza się nie obejdzie.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

8. Data: 2003-01-11 14:21:36

Od: "Anna G." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poludniu gdy wracam do domu i siadam przed telewizorem od razu bierze mnie
> na sen. Czy cos moze byc powodem tych stanow?
A kiedy ostatnio robiłaś badanie krwi?
pozdrawiam
Anka

9. Data: 2003-01-11 14:32:37

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

So, 11 sty 2003 13:15:46 GMT -=Michał Cieślicki=- <y...@a...pl>

> y0shi nie mający pojęcia po jakim nagłówku rozróżniać płeć na
> usenecie ;)

najlepiej popatrzec na sig ;>

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

10. Data: 2003-01-11 15:29:28

Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

begin http://www.oe.it-faq.pl
Yacool <m...@p...multinet.pl> quotation:

> Na zmeczenie polecam tabletki bodymax, efekty sa dopiero po 2 albo 3
> tygodniach ale roznice widac

Nie znam się prawdę mówiąc na takich rzeczach. To nie jest nic
związanego z medykamentami stosowanymi w siłowniach?

--
[...]

Pomocy - tracę sprawnosć w barku i nadzieję, że gdzies to mozna zdiagnozować.
Jak zwalczac lapownictwo lekarzy polskich?
sfora
Pilokarpina
dyslektyk