ciastko do kawy-brown-czekoladowy odjazd

1. Data: 2004-08-24 07:48:02

Temat: ciastko do kawy-brown-czekoladowy odjazd
Od: "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ostatnio jadlem absolutnie fantastyczne ciastko brown przy dobrej caffe
latte do teraz mam dreszcze w kubeczkach smakowych jak wspomne. Podobne jest
w sieci "caffe heaven" moze ktos ma przepisy na takie Cos. jedno bylo
krojone drugie bylo rozlanym plackiem o oblednie czekoladowym smaku,z
kawalkami lekko rozpuszczonej bialej czekolady.
pozdrawiam
greg

1. Data: 2004-08-24 08:13:41

Temat: Re: ciastko do kawy-brown-czekoladowy odjazd
Od: "gosia" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> napisał w wiadomości

> moze ktos ma przepisy na takie Cos.

Owszem: http://kobieta.gazeta.pl/kuchnia/1,54042,1975273.htm
Smacznego :)

1. Data: 2004-08-24 09:29:54

Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm robiłam to browni ale było niedobre, za słodki i w ogóle jakies dziwne,
a wszystko było zgodnie z przepisem, wyszło ok ale niestety to nie było to:(

1. Data: 2004-08-24 11:11:53

Od: "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez ten przepis znalem, ale chcialbym miec kilka roznych przetestowanych.
Bo jak sie juz zabiore to chcialem zrobic ten najlepszy.
gregos.

1. Data: 2004-08-24 11:21:53

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> napisał w wiadomości
> drugie bylo rozlanym plackiem o oblednie czekoladowym smaku,z
> kawalkami lekko rozpuszczonej bialej czekolady.

cos w tym guscie? http://cookie.allrecipes.com/az/WhitChipChcltCkis.as
p tu
sa cale gory przepisow :)

pzdr
marta

1. Data: 2004-08-24 11:40:01

Od: "ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tez ten przepis znalem, ale chcialbym miec kilka roznych przetestowanych.
> Bo jak sie juz zabiore to chcialem zrobic ten najlepszy.
Chyba w 2001 roku Magda Bassett podawała przepis na brownies.
Wielokrotnie piekłam według tego przepisu. Było bardzo dobre.e.

Hebel Borner
Buuu... trzeci chleb z kolei nie wyszedł :(
Grzyby - lista dyskusyjna o grzybach i grzybobraniu.
gdzie otręby żytnie[Lublin]
pita