Surówka z brokułów

1. Data: 2004-08-24 08:48:23

Temat: Surówka z brokułów
Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukałam i szukałam w archiwum i googlach i nie znalazłam, a już były na
pewno przepisy na surówkę ze świeżych brokułów.
Czy ktoś może mnie szybko poratować, bo czekają na dzisiejszy obiadek.
Krystyna

1. Data: 2004-08-24 09:01:38

Temat: Re: Surówka z brokułów
Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl.terefere> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna z Rybnika" wrote in message...
> Szukałam i szukałam w archiwum i googlach i nie znalazłam, a już były na
> pewno przepisy na surówkę ze świeżych brokułów.
> Czy ktoś może mnie szybko poratować, bo czekają na dzisiejszy obiadek.

Nie jest to co prawda surowka z surowych brokulow, a tylko z
blanszowanych... ale moze przypadnie Ci do gustu...

BROKULY Z FETA W SOSIE CZOSNKOWYM
opakowanie mrozonych brokułów lub swieze,
opakowanie fety.
Sos:
majonez,
jogurt/smietana,
sól, pieprz,
zgnieciony czosnek ile kto chce

Brokuły zblanszowac (włozyc we wrzątek na 5 minut, nie gotowac), rozdzielić
rózyczki, fetę pokroić w kostkę. Wymieszać składniki sosu, sos wymieszać z
brokułami, na końcu delikatnie wymieszac z fetą.
Źródło: Cherokee, pl.rec.kuchnia

Bozenka z Wilna :)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2004-08-24 09:40:12

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Ci za przepis.
Dla mnie bomba ale moja rodzina nie toleruje nawet zapachu czosnku, a on
chyba nadaje głównego sensu tej sałatce.
Oczekiwałabym więc na coś, co zdecydowanie nie ma w składzie czosnku.

Krystyna

1. Data: 2004-08-24 11:44:01

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

brokuły + pomidory + śmietana + sól i pieprz do smaku

ew. zestaw j.w bez śmietany za to z oliwą z oliwek (ja dodaję do tego dużo
czosnku, ale skoro nie tolerujecie to można się obyć)

Pozdr.
gdaMa

1. Data: 2004-08-24 14:27:43

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ nie doczekałam się innych propozycji przed obiadkiem, musiałam
improwizować. Wyszło nawet coś dobrego, więc się podzielę :

- brokół sparzony wrzątkiem
- pomidor, papryka, cebula, kiszony ogórek - pokrojone w kostkę
- marchewka, głąb i wszystkie gałązki obrane ze skórki - starte na grubej
tarce do jarzyn
- zielone kwiatuszki skrojone nożem
- zielona pietruszka, koperek
I sos do tego:
majonez, kwaśna śmietana, kilka kropli maggi, cukier, sól, pieprz, papryka,
sok z cytryny.
Wymieszać i zjeść.
Smacznego !

Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-08-28 20:23:11

Od: "Arleta" <a...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> wrote in message
> Szukałam i szukałam w archiwum i googlach i nie znalazłam, a już były na
> pewno przepisy na surówkę ze świeżych brokułów.
> Czy ktoś może mnie szybko poratować, bo czekają na dzisiejszy obiadek.

najprostsza to brokuły umyc,surowe pokroic ,dodac smietany ja jeszcze mocze
wczesniej rodzynki i tez dodaje do smaku
mozna dodac ciut cukru waniliowego do tej smietany

pozdrawiam
Arleta

> --
> Pozdrawiam
> Krystyna

ciastko do kawy-brown-czekoladowy odjazd
Hebel Borner
Buuu... trzeci chleb z kolei nie wyszedł :(
Grzyby - lista dyskusyjna o grzybach i grzybobraniu.
gdzie otręby żytnie[Lublin]