ciasto bananowe

1. Data: 2003-01-07 12:10:28

Temat: Re: ciasto bananowe
Od: Magda <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!

Antosiek wrote:

> [...]

> szklanka cukru pudru
>
> 1.bierzemy galaretki rozpuszczamy w 1/2 goracej wody i studzimy
> 2.rozkladamy biszkopty na tortownicy i nasaczamy 1wsza galaretka,
> 3. obieramy banany i miksujemy
> 4.robi,y krem -3 zoltka,3/4 kostki masla,szklanka cukru pudru,miksujemy
> 5. do bananow wmiksowujemy krem i na koncu wmiksowujemy 2 ga galaretke
> 6.wlewamy calosc do tortownicy
> 7. 3 bialka- ubijamy na sztywna piane i wmiksowujemy 3a galaretke
> 8. wlewamy do tortownicy
> 9.czekamy az galaretka zwiaze bialko i wylewamy na wierzch 4 ta galaretke.

megi

1. Data: 2003-01-07 12:23:26

Od: "Antosiek" <o...@W...TO.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki. Teraz mam "osiołkowy" kłopot - co wybrać, bo wszystkie brzmią
pysznie. Pozdrawiam, Ania

1. Data: 2003-01-07 15:08:25

Temat: Re: ciasto bananowe - Pychotka (P)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>proszkiem po 1 lyzce. Margaryne rozpuscic i ostudzic, a nastepnie dodac do
>ciasta.
>
>Na blache tortowa z kominkiem (natluszczona i posypana maka) wylac czasc
>ciasta, na to pokrojone w cienkie plasterki jablka (obrane i pozbawione gniazd
>nasiennych), na to pokrojone w plasterki banany, nastepnie rodzynki i wiorki
>kokosowe. Przykryc to pozostalym ciastem i posypac wiorkami kokosowymi.
>
>Piec ok. 45 min w temp. 200 st.C.
>
>Znaczna czesc ciasta zjedlismy jeszcze zanim zdazylo ostygnac, ale po

strasznie mi sie spodobal przpeis...te rozne ciasta, gdzie trzeba
trzec tluszcz z cukrem i dodawac po jaju na przyklad to nie dla
mnie, zawsze jakies zbuki ciastowe mi wychodza...no i te dwie
wartwy ciacha mi sie bardzo podobaja.

czy to wychodzi takie troche biszkoptowate?
ide szukac jablek w kuchni, ktore nie sa renetami, bo tych mi do
ciasta szkoda, dorgie sa dosc..:(

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-07 16:29:24

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> czy to wychodzi takie troche biszkoptowate?

Mozna tak powiedziec, jest tylko troche bardziej zwięzłe. Jest bardzo podobne
do szybkosciowca, tylko gestsze, bo w szybkosciowcu owoce tona, a tu nie.

Napisz, czy Wam smakowalo, jak juz upieczesz.

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-01-07 19:16:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Jan 2003 17:29:24 +0100, a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
>do szybkosciowca, tylko gestsze, bo w szybkosciowcu owoce tona, a tu nie.
>
>Napisz, czy Wam smakowalo, jak juz upieczesz.

mam nadzieje, ze zrobie jutro - to moze sie uda i troche zostanie
to dam dziecku na droge (oczywiscie w wezelek ze scierki w karke
zawiazany na koncy patyka, przerzuconego przez ramie...) - jedzie
sobie od nas we czwartek

Trys
K.T. - starannie opakowana

Pilne Warszawa