ciasto dla laików z owocami

1. Data: 2002-10-21 13:48:36

Temat: ciasto dla laików z owocami
Od: a...@i...pl (Aga) szukaj wiadomości tego autora

CIASTO Z OWOCAMI

25 dag mąki w tym 2 łyżki mąki ziemniaczanej,
0,5 kostki masła lub margaryny,
3 jajka,
1 łyżka proszku do pieczenia,
0,5 szklanki mleka,
1 szklanka cukru plus wanilia,
50 dag owoców (mogą być: truskawki, borówki, maliny, śliwki bez pestek),
cukier puder.

Oddzielić białka od żółtek. Masło ucierać w misce dodając po trochę
mąkę, cukier, mleko oraz po jednym żółtku. Gdy wyczerpiemy wszystkie
składniki dodajemy ubitą na sztywno pianę delikatnie mieszając.
Na wysmarowaną tłuszczem i wysypaną tartą bułka płaską blachę delikatnie
wylać ciasto. Wyłożyć owoce, piec przez około 30 - 35 minut, aż ciasto
uzyska złoty kolor. Ostudzone ciasto posypać cukrem pudrem.

Pozdrawiam Aga

Zlotowka za konto? >>> http://link.interia.pl/f166b

1. Data: 2002-10-22 10:56:51

Temat: Re: ciasto dla laików z owocami
Od: "Anna Sobieraj" <i...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aga <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:000501c27907$eb0c9ec0$2310a8c0@cicha...
> CIASTO Z OWOCAMI
> Wyłożyć owoce, piec przez około 30 - 35 minut, aż ciasto
> uzyska złoty kolor. Ostudzone ciasto posypać cukrem pudrem.
>

> Mam tylko takie krótkie pytanko, w jakiej temperaturze piec to
wspaniałe ciasto??

Pozdrawiam Tiger

Ratunku!!!!!
witroceramika