ciasto z ryzem i bialym serem

1. Data: 2001-09-10 18:57:40

Temat: ciasto z ryzem i bialym serem
Od: "Neeea" <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wiec zaczynamy:))))

20 dag maki
lyzka oleju
lyzka octujablkowego
20dag ryzu
15 dag masla
3 jajka
25 dag chudgo bialego sera
sol

z maki i ok 5-6 lyzek wody letniej, octu i soli przygotowac gladkie dosc
twarde ciasto. podzielic na 2 nierowne czesci obie posmarowac olejem i
odstawic na 30-40 minut w cieple miejsce. ugotowac ryz w duzej ilosci wody
goracy wymieszac z 10 dag masla ostudzic. Wbic jajka dodac ser bialy. Ciasto
rozwalkowac na dwa placki wiekszy polozyc na dno tortownicy na to mase
serowo ryzowa i przykryc mniejszym plackiem piec ok 30 min w temp 180
stopni.

ciekawa jestem jak by bylo na slodko z cynamonem chyba nawet lepsze niz
takie

Pozdroofka
Neeea ktora uwielbia cymanon mniam:)))))))))

1. Data: 2001-09-11 06:00:12

Temat: Re: ciasto z ryzem i bialym serem
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>ciekawa jestem jak by bylo na slodko z cynamonem chyba nawet lepsze niz
>takie
>
>Pozdroofka
>Neeea ktora uwielbia cymanon mniam:)))))))))

doszlam do konca przpeisu i sie zorientowalam dopiero tu, ze tam
nie ma cukru, a mnie sie automatycznie kojarzylo ze slodkim!!
Czy mozna zrobic experyment naukowy i ten ryz przygotowac jak
"ryz z dziecinstwa" - rodzynki, cukier, cynamon, potem juz jak u
Ciebie...hhhmmm w ogole przepis nie z tej ziemi

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-11 08:03:07

Od: "Neeea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:7...@4...com..
.
> [...]
> "ryz z dziecinstwa" - rodzynki, cukier, cynamon, potem juz jak u
> Ciebie...hhhmmm w ogole przepis nie z tej ziemi

mi tez jest blizsza wersja na slodko i takowa dzisiaj zamierzam zrobic
cynamon i rodzynki mniam mniam, opowiem wieczorem jak wyszlo:)))))

pozdroofka
Neeea

Co zrobic z cielecinka?
grochowka