ciaza pozamaciczna

1. Data: 2000-10-13 10:41:11

Temat: ciaza pozamaciczna
Od: "Aleksandra Kućmierz" <b...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Mam pytanie.
Jestem w 4 tyg. ciazy.
Czy z wyniku beta HCG - (540 mIU/ml) mozna stwierdzic, czy ciaza jest
pozamaciczna ?
Ola

2. Data: 2000-10-13 11:46:43

Temat: Re: ciaza pozamaciczna
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksandra Kućmierz napisała

> Mam pytanie.
> Jestem w 4 tyg. ciazy.
> Czy z wyniku beta HCG - (540 mIU/ml) mozna stwierdzic, czy ciaza jest
> pozamaciczna ?

Czy jest to ciąża pozamaciczna to dowiesz się prawdopodobnie jedynie podczas
badania USG. Sam test na poziom HCG nie rozwieje Twoich wątpliwości - tak myślę,
ale mogę się mylić. A czy masz jakieś niepokojące objawy? Jeśli tak, to po
prostu idź jak najszybciej do dobrego ginekologa, który dysponuje
ultrasonografem (najlepiej z głowicą dopochwową), albo idź od razu na USG, bez
żadnego skierowania (oczywiście za to już zapłacisz) i wszystko stanie się
jasne.
Życzę zdrowia i wszystkiego dobrego.

Maja

3. Data: 2000-10-16 06:57:02

Od: "A.K." <b...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest to ciąża pozamaciczna to dowiesz się prawdopodobnie
> jedynie podczas badania USG.
Robiłam juz dwa razy i lekarze nic nie wydza w macicy. Dlatego kazali mi
zrobic beta HCG, lub jeszcze czekac do 6-go tyg.
Jesli beta HCG nic nie wykaze, to po co mialam je robic?

Pozdrawiam
Ola

Hemofer - jakie ilości
want to watch us?