ciekawa konstatacja

1. Data: 2012-09-11 16:22:03

Temat: ciekawa konstatacja
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. "Greenpeace to banda ignorantów, idiotów i oszołomów. Jeśli w
jakiejś sprawie mają rację, to tylko przez przypadek."
Pozdrawiam bezkompromisowo Ja...cki

2. Data: 2012-09-12 07:44:30

Temat: Re: ciekawa konstatacja
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:k2nofj$uif$1@news.vectranet.pl,
niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisał(a):

> Hejka. "Greenpeace to banda ignorantów, idiotów i oszołomów. Jeśli
> w jakiejś sprawie mają rację, to tylko przez przypadek."
> Pozdrawiam bezkompromisowo Ja...cki

Hej Dirko, chybaś przypadkowo to zacytował :)

--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

3. Data: 2012-09-12 08:00:17

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Sep 2012 18:22:03 +0200, Dirko wrote:

> Hejka. "Greenpeace to banda ignorantów, idiotów i oszołomów. Jeśli w
> jakiejś sprawie mają rację, to tylko przez przypadek."

Mięczaki. :-) Prawdziwy hard core to PETA:

<http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c1/
Peta_Comic_Book.gif>

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
,,Trzeba zrobić tak, żeby wszyscy byli piękni,
zdrowi, bogaci i zarabiali powyżej średniej."

4. Data: 2012-09-12 20:15:10

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Laskowski" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

> ,,Trzeba zrobić tak, żeby wszyscy byli piękni, zdrowi, bogaci i zarabiali
> powyżej średniej."

Hejka. Szczególnie ten ostatni postulat jest dziecinnie prosty do
realizacji. ;-)
Pozdrawiam nieskończenie Ja...cki

Derenie sadzonki - jak sadzic ?
Dżdżownice kalifornijskie w naszym klimacie
Ostatnia roślina i macie mnie z głowy (co to za roślina?)
Przy budowie warszawskiego metra znaleziono bombę.
jak wychodować dąb?