ciekawe fasolki...

11. Data: 2010-11-16 23:59:17

Temat: Re: ciekawe fasolki...
Od: "moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

?Ikselka wrote:

> A jeśli nawet są suche, to też dla wyeliminowania strat przy
> przechowywaniu konserwowane, jak wszystkie sklepowe susze -
> najczęsciej dwutlenkiem siarki, który "ulata" po otwarciu opakowania.
> Ale ziarno to jest już martwe, tak zresztą jak i w poprzednim
> przypadku.

HA! To niezłe, bo kupowałem te fasolki na tzw. placu, gdzie niby wszystko "z
pola za chałupą".
Teraz wiem, że większość produktów na tym placu targowym pochodzi z
hurtowni. Nie tylko owoce, cytrusy, ale również i fasola, groch, kasza.

> Tylko nasiona tzw siewne są "żywe".

to prawie jak Lenin - wiecznie żywy!

pozdrawiam rewolucyjnie
moon

12. Data: 2010-11-21 18:27:15

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Gzego to specjaliści od manipulacji genetycznych nie wymyślą:"
Klasycznym przykładem kontrolowania produkcji nasion jest patent "Terminator
Technology". Jest to złożona manipulacja genetyczna, która powoduje, że
ziarno drugiego pokolenia staje się jałowe, niezdolne do kiełkowania."
Pozdrawiam płodnie Ja...cki

13. Data: 2010-11-21 19:06:25

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> HA! To niez&sup3;e, bo kupowa&sup3;em te fasolki na tzw. placu, gdzie niby wszystko
"z
> pola za cha&sup3;up&plusmn;".
> Teraz wiem, &iquest;e wi&ecirc;kszo&para;&aelig; produktów na tym placu targowym
pochodzi z
> hurtowni. Nie tylko owoce, cytrusy, ale równie&iquest; i fasola, groch, kasza.

> to prawie jak Lenin - wiecznie &iquest;ywy!

Cytrusy,niezawodnie z krajowych ogrodów.
mirzan

Atomowo = ekologicznie?
Obsadzenie przy płocie
pigwa z pigwówkami