ciemna cera

1. Data: 2000-04-18 12:46:36

Temat: ciemna cera
Od: "Dorota Jakimowicz" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Aby mieć ciemniejszą naturalnie cerę, trzeba pić jak najwiecej soków, w
ktorych jest marchewka.Ja piję je od 2 tyg.codziennie.Ile gdzieś muszę
czekać na poprawę koloru mojej skóry?

2. Data: 2000-04-18 12:50:14

Temat: Re: ciemna cera
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <k...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Jakimowicz wrote:

> Aby mieć ciemniejszą naturalnie cerę, trzeba pić jak najwiecej soków, w
> ktorych jest marchewka.Ja piję je od 2 tyg.codziennie.Ile gdzieś muszę
> czekać na poprawę koloru mojej skóry?

Nie wiem, czy to najlepszy sposob :) Odcien skory robi sie w takich
przypadkach lekko pomaranczowy, co nie kazdemu kojarzy sie z opalenizna
:) Co do czasu i ilosci: miesiac to chyba minimum, przy czym nalezaloby
pic 2 szklanki (np. karotki) dziennie (tak bylo w moim przypadku).
Oczywiscie po zaprzestaniu naduzywania soku kolor skory wraca do normy
:)

Cooler

3. Data: 2000-04-19 00:24:58

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Jakimowicz <p...@p...com> w artykule news:8dhl8f$lq$1@h1.uw.edu.pl
pisze...
> Aby mieć ciemniejszą naturalnie cerę, trzeba pić jak najwiecej soków, w
> ktorych jest marchewka.Ja piję je od 2 tyg.codziennie.Ile gdzieś muszę
> czekać na poprawę koloru mojej skóry?

Pamiętam z dawnych czasów, że kanarki się karmiło marchewką
aby miały ładny kolor... chcesz wyglądać jak pomarańczowy kanarek?

4. Data: 2000-04-19 06:35:04

Temat: Odp: ciemna cera
Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Aby mieć ciemniejszą naturalnie cerę, trzeba pić jak najwiecej soków, w
> ktorych jest marchewka.Ja piję je od 2 tyg.codziennie.Ile gdzieś muszę
> czekać na poprawę koloru mojej skóry?

Popytaj Michaela Jacksona. On z czarnego zrobił się biały więc może zna
sposób na odwrotną sytuację.

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

wąsy
biłe zęby
sauna
magnez