ciemna skora na kolanach - pomocy!!

1. Data: 2005-06-26 09:26:35

Temat: ciemna skora na kolanach - pomocy!!
Od: "..::mabix::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, zbliza sie czas pokazywania nozek pod skompymi spodniczkami a
moje kolana sa ciemne(ale nie szorstkie). Probowalam rozjasnic kolanka
sokiem z cytyryny ale nic to nie dalo. Czy mogly byscie mi polecic jakis
krem rozjasniajacy lub inny specyfik?? nie wiem jaka jest przyczyna
ciemniejszej skory na kolanach (na lokciach tak nie mam) ale nie chce
byc skazana na dlugie spodnie przez cale lato, a wyglada to fatalnie.

..::Mabix::..
gg.4466563

1. Data: 2005-06-26 11:06:22

Temat: Re: ciemna skora na kolanach - pomocy!!
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..::mabix::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przyczyna ciemniejszej skory na kolanach (na lokciach tak nie mam) ale
> nie chce byc skazana na dlugie spodnie przez cale lato, a wyglada to

Sprobuj kolana przetrzec jakims gruboziarnistym peelingiem.

1. Data: 2005-06-26 11:11:24

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-26 11:26:35 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *..::mabix::..* skreślił te oto słowa:

http://tinyurl.com/bcaro

--
Lia

1. Data: 2005-06-26 14:13:36

Od: i-Ra <sadbut@_CUT_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

"..::mabix::.." <m...@o...pl>wrote:

>Witam, zbliza sie czas pokazywania nozek pod skompymi spodniczkami a
>moje kolana sa ciemne(ale nie szorstkie). P

jak rany.... to znaczy, ze w pozostałe pory roku nie dbasz o swoje
"wdzienki" bo sa zakryte??

ach! to wspaniełe lato, "czas pokazywania nozek pod skompymi
spodniczkami"... chyba sobie to do sygnaturki wsadze. :/

uprzedzjac, zapewne, pojawienie sie oburzenia u niektorych: no
przepraszam, ale _tym_razem_ nie wytrzymalam.

--
ajra
3054286

uroda latem ;)