cien wokol oka

1. Data: 2003-07-15 07:42:39

Temat: cien wokol oka
Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

..cos mi sie obilo o uszy, ze takie zjawisko to swiadczy o niedoborze czegos.
ciemna obwodka wokol oka. oko robi sie jakby zapadniete.
kojarzycie taka przypadlosc z czyms?

pozdrawiam

mandra

1. Data: 2003-07-15 07:45:03

Temat: Re: cien wokol oka
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
czegos.
> ciemna obwodka wokol oka. oko robi sie jakby zapadniete.

Ja słyszałam że może świadczyć o problemach z nerkami.
Ela

1. Data: 2003-07-15 07:54:47

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Ja słyszałam że może świadczyć o problemach z nerkami.

Albo o tym, ze sie pije za malo wody.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-07-15 08:03:27

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Albo o tym, ze sie pije za malo wody.
>
> Dunia

Rzeczywiście, nie wpadłam na to :)
E.

1. Data: 2003-07-15 08:12:07

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Rzeczywiście, nie wpadłam na to :)

Bardzo wazne jest to, zeby to byla rzeczywiscie WODA (ew. slaba herbatka
ziolowa), poniewaz inne napoje musza zostac strawione i na to woda jest
_zabierana_ z krwiobiegu. To powinien byc przyjajmniej 1 -1.5 l wody dziennie.
Nie tylko oczy wygladaja ladniej, ale i skora, a przede wszystkim znikaja bole
glowy, ktore sa czesto spowodowane odwodnieniem.
Ja staram sie pic troche wody zawsze o pelnej godzinie, wtedy nie zapominam o
tym :)

1. Data: 2003-07-15 08:14:30

Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...net> napisał(a):

> Albo o tym, ze sie pije za malo wody.

hmmmm....on (bo to moj mezczyzna tak ma) pije dosc sporo...nerki przeczyszcza
regularnie ;) (piwo), ale w takim razie bede w niego wlewac jeszcze wiecej...

moze ktos ma jeszcze jakis pomysl?

mandra

1. Data: 2003-07-15 08:17:32

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>hmmmm....on (bo to moj mezczyzna tak ma) pije dosc sporo...nerki przeczyszcza
>regularnie ;) (piwo), ale w takim razie bede w niego wlewac jeszcze wiecej...

To zalezy, CO pije. Jak juz pisalam, wiekszosc napojow, a zwlaszcza te z
kofeina, alkoholem i geste soki, nawet zabieraja wode z krwiobiegu, zeby zostac
strawione. Powinien pic po prostu wode, jak sie nie lubi, to trzeba sie zmusic
;) Po jakims czasie wchodzi w nawyk.
Ostatnio w VICIE przeczytalam o badaniach, ktore wskazuja, ze mezczyzni, ktorzy
pija conajmniej 5 szklanek wody dziennie, zmiejszaja ryzyko zawalu o 50%.
Warto wiec.

1. Data: 2003-07-15 08:39:12

Temat: picie wody [Re: cien wokol oka]
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Powinien pic po prostu wode, jak sie nie lubi, to trzeba sie zmusic
> ;) Po jakims czasie wchodzi w nawyk.

Zeby latwiej poszlo to zmuszanie mozna dodac do wody plasterek cytrusa
(cytryna, pomarancza, grapefruit, limonka). Smaczniejsze i lepiej wchodzi.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-07-15 10:03:22

Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zalezy, CO pije.

on jednak raczej wode (oraz niestety coca cole), ale jak sie tak zastanowilam,
to ostatnio jakos rzeczywiscie chyba mniej....hmmm....

dzieki, zwroce na to uwage

1. Data: 2003-07-15 10:16:53

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>on jednak raczej wode (oraz niestety coca cole), ale jak sie tak
>zastanowilam,

oca cola ma kofeine i niestety odwadnia oragizm. Czyli jest to czynnik na '-'.

Z tego wlasnie powodu zaleca sie do kazdej filizanki kawy wypic szklanke wody
(w Austrii i w czesci Wloch tak sie wlasnie kawe serwuje). Moze wiec, jesli to
musi byc cola, to w wersji bezkofeinowej ? IMO nie ma roznicy w smaku.

Zycze powodzenia w nawadnianiu TZ ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

pytanie o Avon (do znudzenia, wiem, wiem)
dobra no to poprosze o podumowanie
Gdzie Cindy Crawford???
blyszczyk do powiek Rimell?
Dax Cosmetics-gdzie w krakowie ?