cienie do powiek

1. Data: 2003-02-25 15:25:28

Temat: cienie do powiek
Od: "femme" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poradzcie mi prosze jakich cieni do powiek uzywacie,jakich firm?zeby byly
trwale i sie nei walkowaly??
bo naprawde przetestowalam juz sporo...

1. Data: 2003-02-25 15:43:22

Temat: Re: cienie do powiek
Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik femme napisał:
> poradzcie mi prosze jakich cieni do powiek uzywacie,jakich firm?zeby byly
> trwale i sie nei walkowaly??
> bo naprawde przetestowalam juz sporo...

ja uzywam cieni firmy rimmel i jestem z nich zadowolona.

1. Data: 2003-02-25 16:06:56

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "femme" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> poradzcie mi prosze jakich cieni do powiek uzywacie,jakich firm?zeby byly
> trwale i sie nei walkowaly??
> bo naprawde przetestowalam juz sporo...

kazde cienie beda trwale jesli uzyjesz pod nie baze do cini ArtDeco.
A co do samych cieni to ja nie mam zastrzezen do IsaDory.

mag.

1. Data: 2003-02-25 16:13:24

Od: "lalka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "femme" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> poradzcie mi prosze jakich cieni do powiek uzywacie,jakich firm?zeby byly
> trwale i sie nei walkowaly??
> bo naprawde przetestowalam juz sporo...

Ja używam Diora (Solo Dior) , Bourjois w kremie (opakowanie podobne jak
błyszczyk) i w kamieniu.

pozdrawaim lalka

IMEDEEN
Avon Solution - nowa formuła czy nowe opakowanie ?
Rossmann Gdansk
nowy makijaz
Zrobię Komputerowy Makijaż!!