cienie i róż do policzków- jaki?

1. Data: 2004-01-09 20:02:21

Temat: Re: cienie i róż do policzków- jaki?
Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> napisał(a):

> Hmm ja tez mam takie oczy i takiez wlosy i we filetach mi tez bardzo
> twarzowo ;-)))

No to jest nas dwie:)))

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2004-01-09 20:52:55

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> A jakiż to kolor?

wlosy naturalnie mam ciemne, prawie czarne,
w tej chwili mam brazowe z jasniejszymi pasemkami,
wiec fiolety mi nie pasuja...
ale jak wroce do naturalnego koloru, kupie sobie fioletowy cien na pewno :)

Marlene

badanie wlosow
FEMIBION-nigdzie go nie ma!!!!!!
ALGI - MASECZKA - gdzie ?
[BYLO] Komputerowe malownie paznokci - odlot
alergia atakuje oczy, pomocy!!