claritine a actifed-pilne

1. Data: 2004-10-11 07:01:43

Temat: claritine a actifed-pilne
Od: "Lusia71" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Moja coreczka (5 lat) dostala od lekarki na kaszel Actifed. Ala bierze stale
Claritine. Zauwazylam ze Actifed zawiera pseudoeferydyne i nie wiem teraz
czy mozna to podawac razem z Claritina?

JoannaP

2. Data: 2004-10-11 22:51:57

Temat: Re: claritine a actifed-pilne
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Oct 2004, Lusia71 wrote:

> [...]
> Claritine. Zauwazylam ze Actifed zawiera pseudoeferydyne i nie wiem teraz

nie wiem jak jest z dziecmi lat 5 bo nie jestem pediatra ale u doroslych
mozna. Zestawienia pseudoefedryna+claritina lub
claritina/ceteryzyna+montelukast stosuje sie zreszta naprzemiennie
(pseudoefedryny nie stosuje sie generalnie dlugo a montelukast mozna)
w alergicznych pylkowicach i to przynajmniej jak podaje EMB dosc
skutecznie

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

Kamica pęcherzyka - leczenie [raz jeszcze]
grzybica stop?
czasopisma medyczne
??wypieki na twarzy..luszczenie??
essiac