co do gołąbków?

1. Data: 2003-09-20 20:01:15

Temat: co do gołąbków?
Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie
zrobiłam na jutro gołąbki - goł,ąbeczki maleńkie w liściach winorosli. Dobre
wyszły (już testowałam), nadizenie nieomal klasyczne (mięso+ ryz) ale z duza
iloscia papryki i roznymi ziolami. I teraz mam dylemat a raczej trzy
dylematy. Jaki sos do tego? Jakie dodatek. Jaka surówka / sałatka (tu chyba
najłatwiej, zrobie wariacje na temat greckiej)

Pozdrowionka

--
Joanna Gacka

1. Data: 2003-09-21 07:46:47

Temat: Re: co do gołąbków?
Od: "walkie!" <walkie_precz_ze_spamem@wroclaw_tu_cos_do_wywalenia.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Gacka napisał:
> [...]
> dylematy. Jaki sos do tego? Jakie dodatek. Jaka surówka / sałatka (tu chyba
> najłatwiej, zrobie wariacje na temat greckiej)

Dla mnie jedyny sluszny do golabkow to pomidorowy badz grzybowy. Do tych
Twoich bardzo by mi pasowal pomidorowy. Tylko taki z kawalkami
pomidorkow, mysle ze nadalay by sie do tego pomidory LIMA. Mniami.

--
+++++++++++++++++++++++++++++++
Justyna - walkie!

1. Data: 2003-09-21 09:22:41

Od: " waldek" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki sos do tego?
========
Zgadnij jaki sos będę miał po wczorajszym grzybobraniu :-}
========

> Jakie dodatek. Jaka surówka / sałatka (tu chyba
> najłatwiej, zrobie wariacje na temat greckiej)
========
A, to już zbrodnia! Powinna być karana z urzędu!

waldek
========

Ryżowo-irysowe szyszki
orzechy w miodzie