co do suchej skóry nóg ?

1. Data: 2006-05-11 13:43:54

Temat: co do suchej skóry nóg ?
Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam problem z przesuszoną skórą nóg, prawdopodobnie dodatkowo negatywnie
wpływa na nie długoletnie depilowanie. W związku z tym na razie bez skutku
poszukuje dobrze nawilżającego mleczka, balsamu lub oliwki do skóry suchej i
najlepiej żeby nie podrażniał, abym mogła stosować go także po depilacji.
Ostatnio używałam oliwki do bardzo suchej skóry z Nivea, ale efekt nie był
zadowalający. Skóra była nawilżona tylko przez kilka godzin.
Co możecie zaproponować ?

Pozdrawiam
Alicja

2. Data: 2006-05-11 13:57:43

Temat: Re: co do suchej skóry nóg ?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alicja" <a...@b...pl> wrote in message
(...)
> Ostatnio używałam oliwki do bardzo suchej skóry z Nivea, ale efekt nie był
> zadowalający. Skóra była nawilżona tylko przez kilka godzin.
> Co możecie zaproponować ?

sprobuj moze Vichy Lipidose 1 albo 2 do ciala. jedyny produkt,
ktory super nawilzal na dluga skore (kiedy nie tylko bylam spieczona
sloncem ale wymoczona w slonej wodzie). obowiazkowo kupuje
na "morskie" wakacje. osobiscie polecam.

iwon(k)a

3. Data: 2006-05-11 13:58:01

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 May 2006 15:43:54 +0200, Alicja napisał(a):
> wki do bardzo suchej skóry z Nivea

oliwka johnsona - mi bardzo pomogła. Mialam ta zielona ale to chyba nie ma
znaczenia. Wazne jest ze po kazdym kapieli/myciu/prysznicu *na mokra skore*
wcieralam oliwke, potem chwilke czekalam az sie wchlonie (2-3 min) i
dopiero recznik w ruch

pozdrawiam
/posiadaczka nowego mleczka nivea :)
pachnie pięknie/

4. Data: 2006-05-11 16:48:35

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Mam problem z przesuszoną skórą nóg, prawdopodobnie dodatkowo negatywnie
> wpływa na nie długoletnie depilowanie.

Próbowałaś oliwki Bambino? :)
Ja teraz używam intensywnie co prawda w nieco innym celu, ale efektem ubocznym
moich działań jest nawilżona i gładka skóra.
Bambino ma w składzie wiecej olejów roślinnych niż Nivea, która mnie też
zawiodła.

Kaśka

5. Data: 2006-05-11 20:08:27

Od: Tehanu <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alicja napisał(a):
> [...]
> Ostatnio używałam oliwki do bardzo suchej skóry z Nivea, ale efekt nie był
> zadowalający. Skóra była nawilżona tylko przez kilka godzin.

Najlepiej właśnie użwać jakiejś oliwki dla dzieci. Mi osobiście skóra z
nóg się aż łuszczyła i nic nie pomagało, żadne balsamy supernawilżające,
żadne oliwki w sprayu i inne takie wynalazki. Dopiero oliwka johnson, ta
najzwyklejsza (różowa) pomogła. Więc to mogę polecić :)

--
Tehanu

6. Data: 2006-05-11 21:00:29

Od: "reszka" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alicja wrote:
> Co możecie zaproponować ?

Ja osobiście polecam balsam oliwkowy Ziaji. Gęsta, miła konsystencja,
delikatny zapach i bardzo ładne natłuszczenie plus nawilżenie. Cena jest
dodatkowym plusem.

pozdrawiam
reszka

7. Data: 2006-05-11 21:40:23

Od: "Kiria Agni" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja równiez polecam oliwke Johnson, przede wszystkim te w zelu.
Jest dosc maziowata, co moze przeszkadzac, jesli ktos jest na to
bardzo wrazliwy, ale nawilza super.

Pozdrawiam,
Agni

8. Data: 2006-05-12 13:54:39

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Próbowałaś oliwki Bambino? :)

Nie próbowałam i chyba się skuszę :)
Dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam
Alicja

9. Data: 2006-05-14 19:13:43

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "reszka"
<a...@N...pl> mówiąc:

>Ja osobiście polecam balsam oliwkowy Ziaji. Gęsta, miła konsystencja,
>delikatny zapach i bardzo ładne natłuszczenie plus nawilżenie. Cena jest
>dodatkowym plusem.

Co do działania i ceny to potwierdzam, natomiast reszta ciągnie
degustibusem - dla mnie ten balsam niemożebnie śmierdzi i koszmarnie
się rozsmarowywuje (przerobiłam kilka butelek, więc nie jest to kwestia
jednego wybrakowanego).

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

10. Data: 2006-05-15 11:36:42

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za porady :)
Ostatecznie kupiłam oliwkę Bambino i po pierwszych dniach stosowania jestem
bardzo zadowolona :) Jednak coś jest w tych oliwkach dla dzieci, że
nawilżają o niebo lepiej niż zwykle oliwki i efekt utrzymuje się dłużej.

Pozdrawiam
Alicja

Dercos - jak często można używać?
nivea - nowy zel z nasadka masujaca
jaki korektor? Inglota a może innej firmy?
felce azzurra
gdzie uprać suknie ślubną ???