co dobrego na katar zatokowy..

1. Data: 2007-01-18 12:27:14

Temat: co dobrego na katar zatokowy..
Od: "McGen" <m...@d...robi.to> szukaj wiadomości tego autora

witam, pytanie jak w temacie, poleccie cos bo zaraz skonam.. juz dluzej
sie tak meczyc nie chce, prosze o szybka pomoc

2. Data: 2007-01-18 14:06:41

Temat: Re: co dobrego na katar zatokowy..
Od: joanna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

McGen napisał(a):
> witam, pytanie jak w temacie, poleccie cos bo zaraz skonam.. juz dluzej
> sie tak meczyc nie chce, prosze o szybka pomoc

bardzo dobry jest ibuprom zatoki ale kosztuje wiecej
w sumie taki sam sklad ma MODAFEN za ok 8 zl jest duzo w opakowaniu mi
bardzo pomogl i odetkal szybko nos.
generalnie wszystko co zawiera pseudoefydryne

3. Data: 2007-01-18 14:18:35

Od: "McGen" <m...@d...robi.to> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo dobry jest ibuprom zatoki ale kosztuje wiecej
> w sumie taki sam sklad ma MODAFEN za ok 8 zl jest duzo w opakowaniu mi
> bardzo pomogl i odetkal szybko nos.
> generalnie wszystko co zawiera pseudoefydryne

mh a ja slyszalem ze w niemczech wycofali ibuprom zatoki..

4. Data: 2007-01-18 14:22:59

Od: joanna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mh a ja slyszalem ze w niemczech wycofali ibuprom zatoki..

nie wiem czy wycofali no bo niby czemu?
jest to lek przeciwbolowy + pseudoefydryna- chyba ze ze wzgledu na nia
bo ona uzaleznia. ale kup sobie modafen. dziala identycznie a jest
wiecej tabletek no i tanszy!
tylko nie przekracaj dawki. mozesz wziac co najwyzej 2 szt.

pozdr

5. Data: 2007-01-19 11:50:52

Od: "Ksiezna2006" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "McGen" <m...@d...robi.to> napisał w wiadomości
ps.com...
> witam, pytanie jak w temacie, poleccie cos bo zaraz skonam.. juz dluzej
> sie tak meczyc nie chce, prosze o szybka pomoc

Tussipect w tabletkach wystarczy z powodzeniem, koszt 1 blistra to ok. 5
pln.

A.

Torbiel szyszynki - lekarz
Co to za badanie? (chirurgia szczekowa, ortodoncja) tomografia komputerowa ?
Ból kręgoslupa w okolicy lędźwi [zdjęcie]
Nerw strzałkowy, a badanie EMG.
skierowanie z prywatnego gabinetu