co dobrego z brzoskwiń?

1. Data: 2006-08-21 14:23:06

Temat: co dobrego z brzoskwiń?
Od: "San.Francisco" <s...@s...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Co ciekawego mozna zrobic z brzoskwin?
Poza marmolada/dzemem/w sloikach w kompocie?
Mam duuuzo swiezych brzoskwin...

2. Data: 2006-08-21 17:35:25

Temat: Re: co dobrego z brzoskwiń?
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

San.Francisco wrote:
> Witam,
>
> Co ciekawego mozna zrobic z brzoskwin?
> Poza marmolada/dzemem/w sloikach w kompocie?
> Mam duuuzo swiezych brzoskwin...

Latwe ciasto owocowe z brzoskwiniami

110 gr masla (1/2 cup)
220 gr cukru (1 cup) + 1 lyzka
2 jajka
150 gr maki (1 cup)
3/4 (0.75) lyzeczki polskiego/1 lyzeczka amerykanskiego proszku do
pieczenia
3 srednie brzoskwinie (albo morele, sliwki, jagody czy inne miekkie owoce)

Nagrzac piec do 180C/350F. Owoce pokroic na cwiartki. Mala tortownice
(24 cm - 8") wysmarowac maslem i oproszyc maka. Ubic mikserem maslo i
cukier przez 2 minuty, dodac jajka, make i proszek, ubic 3 minuty.
Przelozyc ciasto do tortownicy, rowno rozsypac owoce po wierzchu, nie
wciskajac, posypac calosc1 lyzka cukru. Piec 60 minut. Wyjac, ostudzic
10 minut w tortownicy, potem zdjac obrecz i podac na cieplo, mozna z
lodami albo bita smietana.
Magdalena Bassett

3. Data: 2006-08-21 20:46:39

Od: "San.Francisco" <s...@s...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

[cut!]

Zrobione, pycha ;)
W troche wiekszych proporcjach, razem z jablkami (papierowki).
Wyszlo miekkie, ale z lodami... :)

4. Data: 2006-08-22 19:26:31

Od: "PeCeKa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapiekane

połówki brzoskwiń wypełniasz masą zrobioną z herbatników "Petitków" albo
innych w tym stylu (parę sztuk rozgniatasz na miazgę), do tego migdały
mielone, trochę cukru i zółtko, żeby się masa zrobiła. Wkładasz połówki do
naczynia żaroodpornego wysmarowanego masłem i wędrujesz z tym do nagrzanego
piekarnika..

"zdradziecka" sałatka ;)
WCZORAJ...
POMIDORY !!!