co można zrobić z pomidora :)

1. Data: 2004-12-10 15:29:13

Temat: Re: co można zrobić z pomidora :)
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl>
> Dnia Fri, 10 Dec 2004 14:58:22 +0100, Waćpanna lub Waćpan *JerzyN*,
> Aha, wszystko zależy od punktu widzenia.

Dokładnie tak i stanu świadomości.

[...]
> Oczywiście, sa takie sytuacje, na przykład zdrowotne. Ale poza nimi,
to ja
> bym biednym wegetarianom nie wpychała mięsa pod kamuflażem.

To nie był kamuflaż tylko sos warzywno-mięsny do spaghetii podany
całkiem nieswiadomie.
Nieświadoma wegetarianka zjadła ze smakiem i przeżyła. Jakoś mięso jej
nie przeszkadzało, chyba, że jadła przez grzeczność, ale to by było
dziwne bo uszy jej się trzesły. Swoją drogą na gotowaniu to ona tak się
zna, że jej TŻ woli się najeść w knajpie zanim wróci do domu.
;-)

> Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal :)

I to by było na tyle.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-12-10 15:32:11

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniai" <aniai@go2_usun_to.pl>
[...]
> Jerzy- po co zadajesz takie- powiedzmy wprost- głupie pytania?
Przecież
> nie od dziś jesteś na grupie. A poza tym, gdzie w moim poście jest
mowa
> o rybach ?? I jak byś zareagował na łódki z jajek i sera na sałacie
czy
> muchomory z jajek i pomidorów??

Zacząłem, bo nie wiedziałem o co chodzi. Zdjęcie mi się nie pokazał i
dlatego.
Teraz wiem co tam było i przyznam, że bardzo pomysłowy ten raczek.
Gratuluję spostrzegawczości i skojarzeń z w....
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-12-10 15:54:14

Od: aniai <aniai@go2_usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):

> [...]
> Teraz wiem co tam było i przyznam, że bardzo pomysłowy ten raczek.
> Gratuluję spostrzegawczości i skojarzeń z w....

Ok, już wiem, że przesadziłam z reakcją. I jeszcze raz przepraszam :)

Pozdrówka
Ania I.

1. Data: 2004-12-10 17:29:49

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości

> Można ich oszukać na 1000 sposobów, nawet mięso zjedzą jak nie wiedzą bo
> nie wyczuwają, szczególnie w pastach wszelakich.

mozna oszukac, wielu potem (lubg w trakcie jedzenia) wymiotuje wtedy lub ma
biegunke, silne bole brzucha. ja zwykle czuje po zapachu (dla mnie niemilym)
lub po obrzydliwym smaku. mnie raczej nie oszukasz, bo ja miesa nie znosze i
wyczuwam na kilometr.

1. Data: 2004-12-10 17:32:10

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie nie mięso, podobnie jak ryby i bobry.
> :-)

a dla mnie mieso - i co - bedziemy sie licytowac jak przedszkolaki?

> Czasami są sytuacje, ze powinni jeść mięso tyle, że nie chcą.

jakie to sa sytuacje?

> Nawet starozakonni jedzą wieprzowinę jak im powiedzieć, że to nie
> wieprzowina.

wobec takiego argumentu jestem bezsilna:) taaki autorytet.

1. Data: 2004-12-10 17:33:12

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście, sa takie sytuacje, na przykład zdrowotne.

ja osobiscie nie znam takich wskazan:) wszystko, co jest "dobrego" w miesie
np. witaminy - sa tez gdzie indziej.

1. Data: 2004-12-10 17:35:12

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakoś mięso jej
> nie przeszkadzało, chyba, że jadła przez grzeczność, ale to by było
> dziwne bo uszy jej się trzesły.

15 lat doswiadczenia spowodowaloby, ze moglabym wziac 5 dokladek i nie zjesc
kesa tego, co przyrzadziles, chyba ze nie wstawalbys przez kilka godzin od
stolu i wpatrywal we mnie. zwykle staram sie, zeby miesozerni nie
zorientowali sie, ze nie jem miesa:)

1. Data: 2004-12-10 17:54:45

Od: "Kasia" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja uważam, że ten raczek jest bardzo efektowny i na pewno niedługo
zaserwuję takiego gościom :)

pzdr
Kasia

Użytkownik "aniai" <aniai@go2_usun_to.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mały pomysł dla kogoś, kto by chciał wegetarian rakami przyjmować :)

<http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rub
rID=40617&PhotoID=336324

1. Data: 2004-12-10 19:44:06

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>
[...]
> jakie to sa sytuacje?

Okres dorastania chociażby.
Mój syn ma 14 lat i 172 cm a jego kolega wegetarianin nie ma jeszcze
nawet 150.
Wystarczy?

> wobec takiego argumentu jestem bezsilna:) taaki autorytet.

To mądrość nabyta przez wieki.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-12-10 19:49:13

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niemilym)
> lub po obrzydliwym smaku. mnie raczej nie oszukasz, bo ja miesa nie

Wiem, wiem, że są tacy osobnicy i skoro chcą to niech sobie będą
wegetarianami ale świadomymi.
Mnie szlag trafia jak wegetarianami robi się z małych dzieci i to na
siłę.
Przy czym nie zmuszam nigdy nikogo do jedzenia czegoś czego nie chce.
A moje dziecię jest [było niejadkiem] tego najlepszym przykładem.
Je ile chce i kiedy chce, ciągła walka do niczego dobrego nie prowadzi.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

[pyt] Zupa z lososia