co myslicie o obecnych pomidorach?

1. Data: 2007-02-09 13:14:51

Temat: co myslicie o obecnych pomidorach?
Od: "a...@p...onet.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze glupie pytanie ale co myslicie o obecnych pomidorach? chodowanych i
sprzedawanych zima?
W jakich warunkach sa chodowane? Duzo laduje sie w nie chemii?
Wystrzegac sie i jesc w malych ilosciach?
Mimo drozyzny sa duzo tansze od miesa a po watku o kurczakach pomyslalem
o zmianie nawykow zywieniowych

2. Data: 2007-02-09 15:00:20

Temat: Re: co myslicie o obecnych pomidorach?
Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Moze glupie pytanie ale co myslicie o obecnych pomidorach?
> chodowanych i sprzedawanych zima?
> W jakich warunkach sa chodowane?

hodowane.
T.

3. Data: 2007-02-09 15:29:10

Od: maciek kanski <n...@s...maila> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 09 Feb 2007 14:14:51 +0100, a...@p...onet.pl wrote:
> Wystrzegac sie i jesc w malych ilosciach?
Nie mam własnego zdania, ale ciągle tylko słyszę, aby unikać. Dlatego też
wsuwam ogórki kiszone z pewnego źródła.

Pzdr

--
http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?

4. Data: 2007-02-09 15:42:39

Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha archimonde2,

Friday, February 9, 2007, 2:14:51 PM, you wrote:

> [...]
> Wystrzegac sie i jesc w malych ilosciach?
> Mimo drozyzny sa duzo tansze od miesa a po watku o kurczakach pomyslalem

no ok. pomidory nie maja bialka, wiec na pewno nimi sobie kurczaka nie
zastapisz
a pomidory teraz to nawet nie smakuja jak te na wiosne/lato, sama woda
i na bank z masa chemii

klinton

Gdy nie ma dzieci... - zobacz >> http://link.interia.pl/f19eb

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

5. Data: 2007-02-09 23:30:18

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "klinton" <k...@i...pl> napisal w wiadomosci
> aloha archimonde2,

Uwielbiam pomidory i sporo ich jem, ale zima, wiosna i polowe lata sa dla
mnie niejadalne... Ani smaku ani zapachu, to po co je jesc? Wtedy to nawet
nieistotne dla mnie ile tam chemii...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

coś dla ciebie
ocencie-kalorie czy indeks glikemiczny
czemu nie można wyświetlić niektórych postów?
Wpływ odżywiania na SAMOPOCZUCIE
Jak zarobić w internecie!!!