co na bóle głowy

1. Data: 2006-11-01 19:46:20

Temat: co na bóle głowy
Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

od wielu lat (od dziecinstwa) mam bole głowy, głównie
o umiarkowanym nasileniu, czasem silnym, przy tym
występuje częsty objaw bólu oczu --> sposób na to
który stosuje prawie zawsze to paracetamol 250-500mg (pod
postacią różnych leków), wcześniej kwas acetylosalicylowy (np. polopiryna,
etopiryna). Najlepszym okazał się lek saridon (paracetamol + propyfenazon +
kofeina) niestety i on działa nie zawsze szybko i skutecznie mimo że jest
najlepszy moim zdaniem.

Co polecacie na ból głowy z innych preparatów, proszę o wypowiedź
ludzi znających się lub pośrednio/bezpośrednio związanych z
medycyną/farmakologią.

pozdr.

--
gg:2048838; www.aphextwin.only.pl
Soltek FRN2-L; Barton 2500@3200; 2x512ram (Goodram);

2. Data: 2006-11-01 20:35:29

Temat: Re: co na bóle głowy
Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiarstic Slide (aphex)" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:cc41$4548f98f$57cfbbc6$10939@news.chello.pl...
> od wielu lat (od dziecinstwa) mam bole głowy, głównie
> o umiarkowanym nasileniu, czasem silnym, przy tym
> występuje częsty objaw bólu oczu.

Może warto poszukać przyczyny zamiast ładowac środki przeciwbólowe?
Czasami powód jest tak banalny jak np. przewlekłe zap. zatok.
Lepiej idź do lekarza.

3. Data: 2006-11-01 21:26:34

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Nov 2006 20:46:20 +0100, Chiarstic Slide (aphex) napisał(a):

> Co polecacie na ból głowy z innych preparatów, proszę o wypowiedź
> ludzi znających się lub pośrednio/bezpośrednio związanych z
> medycyną/farmakologią.

Idź do neurologa. Mi neurolog zalecił jakiś czas temu Polomigran i ten lek
bardzo mi pomógł.

--
best regards,
scream (at)w.pl

4. Data: 2006-11-01 22:31:17

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <ola@bla-bla_.pl> napisał w wiadomości

> Może warto poszukać przyczyny zamiast ładowac środki przeciwbólowe?
> Czasami powód jest tak banalny jak np. przewlekłe zap. zatok.
> Lepiej idź do lekarza.

swiete slowa olga!!!!!!!!!!!

Bolące palce
Prośba o przetłumaczenie - kolano