co na głowę?

1. Data: 2005-10-04 17:17:28

Temat: co na głowę?
Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

zachciało mi się... no właśnie. co się teraz nosi?

pozdrawiam,

Ola

1. Data: 2005-10-04 18:56:15

Temat: Re: co na głowę?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ola" <o...@a...pl> wrote in message
> witam,
>
> zachciało mi się... no właśnie. co się teraz nosi?

poogladaj sobie stronke
www.glam.com
tam np
http://www.glam.com/app/site/article/loadGuide.act?i
d=3769251&typeId=120&pageId=3902634

iwon(k)a

1. Data: 2005-10-04 19:31:11

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> "Ola" <o...@a...pl> wrote in message

> [...]

Ten Wool Fedora Burberry przesliczny. Kiedys przymierzalam cos takiego do
plaszcza ale zahacza sie o kolnierz i podnosi. Czy tez macie taki problem?
Czy to kwestia dlugosci szyi / glebokosci kapeluta?

Zazula

1. Data: 2005-10-04 20:44:17

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Oct 2005 21:31:11 +0200, in pl.rec.uroda "Zazula"
<z...@W...pl> wrote in <dhun5a$857$1@inews.gazeta.pl>:

>Ten Wool Fedora Burberry przesliczny. Kiedys przymierzalam cos takiego do
>plaszcza ale zahacza sie o kolnierz i podnosi. Czy tez macie taki problem?
>Czy to kwestia dlugosci szyi / glebokosci kapeluta?

I jeszcze wysokości kołnierza.

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-10-05 05:16:17

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> Ten Wool Fedora Burberry przesliczny. Kiedys przymierzalam cos takiego do
> plaszcza ale zahacza sie o kolnierz i podnosi. Czy tez macie taki problem?
> Czy to kwestia dlugosci szyi / glebokosci kapeluta?

No faktycznie piekny i mam wrazenie, ze bardzo twarzowy.
Nie wiem czy kojarzysz reklamy Reserved z babeczka w takim jasnym
kapelusiku. Ten model, tez mysle, wszystkim pasuje.
No w kazdym razie skoro mnie pasuje, to chyba musi juz wszystkim, bo zwykle
w nakryciu glowy wygladam jak smutny grzyb.

Magda

1. Data: 2005-10-05 10:00:19

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena wrote:
> Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> No faktycznie piekny i mam wrazenie, ze bardzo twarzowy.
> Nie wiem czy kojarzysz reklamy Reserved z babeczka w takim jasnym
> kapelusiku.

Taki moherowy z falowanym rondem? Jesli to ten to za duzy jak na mnie.
Ogolnie kapelusz to tylko taki malutki bo mam tylko 162cm wzrostu i nie chce
wygladac jak przebrany krasnal :)

Zazula

1. Data: 2005-10-06 05:58:35

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taki moherowy z falowanym rondem? Jesli to ten to za duzy jak na mnie.
> Ogolnie kapelusz to tylko taki malutki bo mam tylko 162cm wzrostu i nie
chce
> wygladac jak przebrany krasnal :)

Ooo, wlasnie ten. Ja mam podobny, bez falowanego ronda, faktycznie nieco
mniejszy.
A na ten z Reserved mam ochote, ale wzrostem tez nie grzesze i wlasnie mi
uswiadomilas, ze moze to nie wygladac ciekawie.

Magda

1. Data: 2005-10-06 18:34:18

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 4 października 2005 19:17
użytkownik Ola, sącząc kawkę, wyklepał:

> zachciało mi się... no właśnie. co się teraz nosi?

Zależy co do czego :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

city mat
czy nowy zapach z avonu Extraordinary jest ładny?
Kto ma oliwkę hydrofilną Bielendy?
Peeling gommage
Peelingu gommage