co na obrzeza trawy?

1. Data: 2003-05-21 08:20:54

Temat: co na obrzeza trawy?
Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam - moze mi poradzicie co stosujecie na obrzeza
trawnikow, tam gdzie jest np. polaczenie z ziemia na ktorej
nie ma trawy lub jest wysypana kora tak by mozna bylo latwo
podjechac kosiarka i co by cwasty nie rosly - za odpow. z
gory dziekuje i pozdrawiam

2. Data: 2003-05-21 08:44:05

Temat: Re: co na obrzeza trawy?
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wróblewski wrote:

> [...]
> nie ma trawy lub jest wysypana kora tak by mozna bylo latwo
> podjechac kosiarka i co by cwasty nie rosly - za odpow. z

Chwasty wszędzie wlezą, nie miej złudzeń :-( Z jednej strony wrzosów
wkopałam próbnie żólty plastik, który zostawili telefoniarze (taki rękaw

ochronny). Jak się sprawdzi, wkopię naookoło. Koszenie to może i ułatwi,

ale chwasty jedne się wysieją, a inne przewędrują dołem.

Krycha&Co(ty)

3. Data: 2003-05-21 13:34:15

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" napisał w wiadomości > Z jednej strony
> [...]
> ochronny). Jak się sprawdzi, wkopię naookoło. Koszenie to może i ułatwi,
> ale chwasty jedne się wysieją, a inne przewędrują dołem.

Plastiki nie sprawdzaja sie przy dużych trawnikach. Po skoszeniu kosiarką
trzeba używac podkaszarki (recznie cieżko), wtedy żylka niszczy obrzeże
plastikowe.
Pozdr. Jurek

Ratujcie GRUBOSZA
opryskane krzewy
cd. Krasnolowoogrodowy koszmar - epitafium
rok kreta trwa
Klon, lipa