co na stawy ?

1. Data: 2010-09-04 09:39:54

Temat: co na stawy ?
Od: " joint" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam ogólne problemy ze stawami... od pół roku jem glukozamine i kolagen ale to
nic nie daje... i jest co raz gorzej... jestem młody a ból juz czasami nie daje
spac, w badaniach nic nie wychodzi. jeszcze można spróbować ?

2. Data: 2010-09-04 18:54:16

Temat: Re: co na stawy ?
Od: Leszek Serdyński <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " joint" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> daje
> spac, w badaniach nic nie wychodzi. jeszcze można spróbować ?

Jak w badaniach nic nie wychodzi, to warto jeszcze sprawdzić boreliozę.
Jak by co, to służę doświadczeniem :(

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2010-09-14 13:03:16

Od: radek <r...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-09-04, o godz. 09:39:54
" joint" <s...@g...pl> napisał(a):

> ból juz czasami nie daje spac, w badaniach nic nie wychodzi.

idź do lekarza

4. Data: 2010-09-14 16:37:03

Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net szukaj wiadomości tego autora

radek wrote:

> idź do lekarza
skoro wspomnial o badaniach to chyba mozna zalozyc ze u lekarza byl. to moze
byc zapalenie stawow ale faktycznie lekarz powinien to stwierdzic/wykluczyc.
moze wybierz sie do reumatologa.
--
Robert CyberM

5. Data: 2010-09-14 16:45:44

Od: radek <r...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-09-14, o godz. 18:37:03
cyber_no_@_spam_sarocom.net napisał(a):

> skoro wspomnial o badaniach to chyba mozna zalozyc ze u lekarza byl.
może i można, a może i nie..

> to moze byc zapalenie stawow ale faktycznie lekarz powinien to
> stwierdzic/wykluczyc. moze wybierz sie do reumatologa.
no właśnie sam/a mu/jej poleciłeś/aś to samo co i ja

6. Data: 2010-09-15 06:46:28

Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net szukaj wiadomości tego autora

> może i można, a może i nie..
zakladajac ze nie jest lekarzem (pewnie nie pisalby tu wtedy) mozna zalozyc
ze twierdzac "badania ok" mial na mysli fakt iz taka ocene badan wydal
lekarz

> no właśnie sam/a mu/jej poleciłeś/aś to samo co i ja
no prawie to samo poniewaz nie kazdy lekarz to reumatolog ;)

ale generalnie zgoda, wizyta u lekarza (specjalisty) jest niezbedna :)
--
Robert CyberM

Dieta Proteinowa
Przytyc przytyc BLAGAM PRZYTYC!