co na zaparcia?

1. Data: 2004-12-09 17:54:24

Temat: co na zaparcia?
Od: "majszek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moja mama ma problemy z zaparciami lekarze kierują ja na operacje ale ona
się tego boi zresztą chyba nikt nie idzie na zabieg ot tak sobie. Chciałbym
jej jakoś pomóc ale nie wiem jak, może znacie jakiś sposób na uniknięcie
tego najgorszego i ostatecznego sposobu pozbycia się choroby.
Dziękuje i pozdrawiam

2. Data: 2004-12-10 09:50:15

Temat: Re: co na zaparcia?
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "majszek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jej jakoś pomóc ale nie wiem jak, może znacie jakiś sposób na uniknięcie
> tego najgorszego i ostatecznego sposobu pozbycia się choroby.

Oczywiście oczyszczenie jelita grubego oraz zmiana diety.
Oczyszczanie za pomocą lewatyw, gestu muszli (szankh prakszalana) lub
hydrokolonoterapii.
Polecam G.P.Małachow "Oczyszczanie organizmu", gdzie wiele rzeczy jest
wyjaśnionych.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2005-01-16 13:18:18

Od: "Istvan" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jak najbardziej polecam czyszczenie organizmu, ponieważ sam stosowałem
czyszczenie organizmu za pomocą zestawu preparatów ziołowych. Skutek był u
mnie i u wielu innych osób tak pozytywny, że każdemu mogę śmiało polecić
kurację. Nawet osoby zawodowo zajmujace się leczeniem i profilaktyką ochrony
zdrowia stosowały te kurację dla siebie.
Mogę Cię skontaktowac z fachowcem w tej dziedzinie, z Warszawy.

Pozdrawiam
Istvan

> [...]
> jej jakoś pomóc ale nie wiem jak, może znacie jakiś sposób na uniknięcie
> tego najgorszego i ostatecznego sposobu pozbycia się choroby.

soczewki kont.kolorowe-nie mozna ich dlugo nosic?
Staw biodrowy do wymiany
Soczewki kontaktowe i promien krzywizny
odmrozenia vs wyprawy wysokogorskie
Mam 10 dni albo szpital..