co nam wolno ?

1. Data: 2000-02-06 00:45:51

Temat: co nam wolno ?
Od: "Joseph Rock" <a...@n...ca> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow,

balon pisze w subject -Awans:

Ale po co? Po co na pl.soc.inwalidzi???
Moze tylko ja nie widze zwiazku?
Dlaczego wogole sie zainteresowalem? Wiem ze wyslales to w dobrej
wierze, ale wolalbym zebys bral udzial w dyskusjach _dotyczacych_
spraw ON...

balon

Przed miesiacem ktos inny pisal ze grupa jest dla ON aby mogli mowic o
wszystkim......

A wiec jak to jest ?
-pl.soc.inwalidzi jest dla wszystkich aby dyskutowac na tematy Tylko ON ?
czy ,
-pl.soc.inwalidzi jest dla ON aby dyskutowac o wszystkim.?

Moze ktos wyjasni mi dlaczego na pl.soc.inwalidzi nie mowi sie o
inwalidztwie i inwalidach a o ON.

Nasuwa sie mi pytanie kto to jest Osoba Niepelnosprawna ? Moze ktos napisze
definicje.
Jaka jest roznica miedzy ON a inwalida i jak oni sie maja do Ludzi w
Niemocy ?

Joseph Rock

2. Data: 2000-02-06 02:51:39

Temat: Re: co nam wolno ?
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Joseph Rock <a...@n...ca> schrieb in im Newsbeitrag:
pz3n4.228367$5...@t...netcom.ca... wrote :

Dobrej nocy ( choć późna ) ,

> [...]
napisze
> definicje.
> Jaka jest roznica miedzy ON a inwalida i jak oni sie maja do Ludzi w

O definicję pojęcia " Inwalida " to się nie pokuszę , gdyż " za cieńki
Bolek jestem " ,
" paranoik " i " paratym " ;-) ale tak na chłopski rozum to wydaje mi
się że :

1. Ubytek sprawności fizycznej lub psychicznej człowieka , klasyfikuje i
podciąga go pod
pojęcie " Inwalidy " czego następstwem jest jedna z wymienionych "
niepełnosprawnoś
ci " - fizyczna lub psychiczna. Mówimy wtedy o Osobie
Niepełnosprawnej.
2. Konsekwencjami pkt.1 jest Niemoc , czyli niezdolność spełniania tego
wszystkiego , w taki
sam sposób jak Osoby Pełnosprawne czyli nie będącej " Inwalidami ".

Jak to się ma do ludzi w Niemocy ?

Jeżeli pkt. 1 nie możemy już zmienić przez skalpel i wszelkiej maści
pociągnięcia rehabilitacyjne to konsekwencją tego , już stałego stanu
Niepełnosprawności jest Niemoc.

Niemoc jednak , jest stanem niesamodzielności człowieka na którego
zakres możemy wpływać sami lub mogą to robić inni - pozytywnie lub
negatywnie.

Pozytywne wpływanie na Niemoc to :

1. Wyposażenie osób w Niemocy w możliwie wszystkie osiągnięcia nauki i
techniki.
2. Zapewnienie osobom w Niemocy nauki i pracy.
3. Pozytywna reszta będzie wynikiem skorzystania z przez osobę w Niemocy
z pkt.1 i 2
poprzez ruszenie samemu własnej dupeczki i zabrania się do roboty.

Negatywne wpływanie na Niemoc to :

1. Pozbawienie osoby w Niemocy pkt. 1 i 2
2. Kompletne lenistwo osoby w Niemocy w stosunku do pkt. 2 z "
pozytywnych wpływów..."

W przypadku pkt.1 z " Negatawnego wpływ... " należy kupić nocniki i
zastosować się do zaleceń prof. Kari

W przypadku pkt.2 z " Negatawnego wpływ... " należy dać osobie w
Niemocy wędkę i "chałupkę" poniżej Krakowa nad Wisłą . Jak wyżywi się z
tego co złowi - zostanie świętym i wstąpi do Raju , gdzie podobno nie
trzeba nic robić.

To było pojęcie problemów inwalidztwa , niepełnosprawności i niemocy na
"chłopski rozum"
przez " paranoika " i " paratyma ".;-)

Z fachowcami , doktorami i profesorami w tej materi nie dyskutuje i z
góry przyznaję im rację.

;-)

pozdr- Józek

moze ktos ... - dzieki
Zaproszenie..
Pomocy potrzebuje
(tele)praca
Webable i Bobby - strony WWW przyjazne dla ON