co pokazała nam pandemia

1. Data: 2021-03-17 11:29:17

Temat: co pokazała nam pandemia
Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

pokazała nam jak wiele pielęgniarek nie umie robić zastrzyków.
Takie mameje sieroty boże, że oczy krwawią.

Nie daj buk jak się szczepi jakiś aparatczyk
przed kamerami to srają ze strachu.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

2. Data: 2021-03-17 17:45:07

Temat: Re: co pokazała nam pandemia
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.03.21 um 11:29 schrieb PiteR:
> pokazała nam jak wiele pielęgniarek nie umie robić zastrzyków.
> Takie mameje sieroty boże, że oczy krwawią.
>
> Nie daj buk jak się szczepi jakiś aparatczyk
> przed kamerami to srają ze strachu.

A moze te bardziej gramotne wyjechaly?

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/ctepb3ak
????????????????
,,Wkrótce Europa przekona się, i to boleśnie, co to są polskie fobie,
psychozy oraz historyczne bóle fantomowe" (Stanisław Lem po wejściu
Polski do UE).
????????????????

3. Data: 2021-03-17 18:32:40

Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

in <news:ibeq0jFgq9cU2@mid.individual.net>
user Sylvio Balconetti pisze tak:

> A moze te bardziej gramotne wyjechaly?

a nie, w Polsce mamy/mieliśmy niezłe. Ja oglądam głównie Euronews.

https://www.euronews.com/live

Jak ide na pobranie to wolę jak jest czarna mamuśka.
Czarna tak obtańcuje, że niewiadomo kiedy jest po wszystkim.

4. Data: 2021-03-18 21:56:59

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2021-03-17 o 18:32, PiteR pisze:

> a nie, w Polsce mamy/mieliśmy niezłe. Ja oglądam głównie Euronews.
>
> https://www.euronews.com/live
>
> Jak ide na pobranie to wolę jak jest czarna mamuśka.
> Czarna tak obtańcuje, że niewiadomo kiedy jest po wszystkim.

Sama propaganda

Top tags: COVID-19, Coronavirus vaccine, Covid Vaccine, AstraZeneca,
climate protests, pandemic

Tylko dlaczego po angielsku a nie po niemiecku?

5. Data: 2021-03-19 02:18:17

Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

in <news:s30eqq$ii6$1@gioia.aioe.org>
user t-1 pisze tak:

> Sama propaganda
>
> Top tags: COVID-19, Coronavirus vaccine, Covid Vaccine,
> AstraZeneca, climate protests, pandemic
>
> Tylko dlaczego po angielsku a nie po niemiecku?

ale o co chodzi?

bo na Anglię? ;)

Niemiecki znają Niemcy i garstka obcokrajowców.

6. Data: 2021-03-19 16:05:48

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2021-03-19 o 02:18, PiteR pisze:

> ale o co chodzi?
>
> bo na Anglię? ;)
>
> Niemiecki znają Niemcy i garstka obcokrajowców.

Jak będą nadawać po angielsku (czy jest kraj w UE z tym językiem) to się
nigdy nie nauczą. :)
Chyba, że faktycznie propaganda na zewnątrz.

7. Data: 2021-03-19 18:01:06

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 19.03.21 um 16:05 schrieb t-1:

> Jak będą nadawać po angielsku (czy jest kraj w UE z tym językiem) to się
> nigdy nie nauczą. :)
> Chyba, że faktycznie propaganda na zewnątrz.

Angielski: Irlandia, Malta
Niemiecki: Niemcy, Austria, Luksemburg, Belgia (czesc), Francja (czesc),
Wlochy (Tyrol Pd.), a poza UE Szwajcaria (czesc), Liechtenstein

--
[...]

https://tinyurl.com/yyobd2ju

o*´¨`*o.¸??o.¸?¸.o*??´¨`*o ?.¸?.o*´¨`*o.¸??o.¸?¸.o*??´¨`*o ?.¸?

"Never argue with a fool, onlookers may not be able to tell the
difference" (Mark Twain)

o*´¨`*o.¸??o.¸?¸.o*??´¨`*o ?.¸?.o*´¨`*o.¸??o.¸?¸.o*??´¨`*o ?.¸?

8. Data: 2022-04-22 12:10:48

Od: "miumiu" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Takie mameje sieroty boże, że oczy krwawią.
>
> Nie daj buk jak się szczepi jakiś aparatczyk

Nie wiem gdzie ty widziales pielegniarke nie umiejaca zrobic zastrzyku.
Zwlaszcza szczepionki w ramie.

--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Is Europe's Oxford jab decision-making flawed?
choroba - stanie w wejściu
światło w nocy
Koncentrator tlenu.
Za prawdę o COVID-19