co radzicie?

1. Data: 2004-12-21 15:22:58

Temat: co radzicie?
Od: "Dominika" <domisia21@tnijto_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam... miesiąc temu zaprzestałam jedzenia słodyczy- o dziwo wytrawłam....
udaje mi się nie skusić
nie słodzę
nie używam masła/ margaryny
nie używam innych tłuszczy: smalcu itp (tylko oliwa z oliwek do sałatek)
nie jem fast foodów
nie pije gazowanych kolorowych napoi
i.... nic waga ani drgnie :-((
jakieś pomysły? co sie dzieje? przecież każdy normalny osobnik juz dawno
pożegnałby sie z przynajmniej 2/3 kilogramami.

Dominika

2. Data: 2004-12-21 15:25:12

Temat: Re: co radzicie?
Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika wrote:

(...)
> i.... nic waga ani drgnie :-((
> jakieś pomysły? co sie dzieje? przecież każdy normalny osobnik juz dawno
> pożegnałby sie z przynajmniej 2/3 kilogramami.

Brakuje innej informacji -- co obecnie jesz i ile się ruszasz?

Pozdrawiam,
Karola

3. Data: 2004-12-21 17:02:57

Od: "Profil1" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam... miesiąc temu zaprzestałam jedzenia słodyczy- o dziwo wytrawłam....
> udaje mi się nie skusić
dobrze

> nie słodzę
dobrze

> nie używam masła/ margaryny
masła źle, margaryny dobrze

> nie używam innych tłuszczy: smalcu itp (tylko oliwa z oliwek do sałatek)
żle, normalny człowiek potrzebuje tłuszczu, zwłaszcza poch. zwierzęcego.

> nie jem fast foodów
dobrze, ta "żywność" jest dobra dla Amerykanów, dla normalnych ludzi powinna
być niejadalna.

> nie pije gazowanych kolorowych napoi
dobrze

> i.... nic waga ani drgnie :-((
a ruszasz się, czy też będąc na diecie wyniszczającej masz złe samopoczucie,
jesteś osłabiona, apatyczna ?

> jakieś pomysły? co sie dzieje? przecież każdy normalny osobnik juz dawno
> pożegnałby sie z przynajmniej 2/3 kilogramami.
Każdy "normalny osobnik" w czasie dzikiego odchudzania traci wodę z
organizmu i to są jego "zrzucone kilogramy"
Być może twój organizm przestawia się na spalanie tłuszczu organizmu, a to
trwa długo. Jednak trudno powiedzieć bo podałaś za mało danych.
MM

4. Data: 2004-12-22 08:10:39

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> masła źle, margaryny dobrze

I o ile tu jestem w stanie się zgodzić.

> żle, normalny człowiek potrzebuje tłuszczu, zwłaszcza poch. zwierzęcego.

O tyle tu już ponosi Cię ideologia. Nie ważne jakie tłuszcze, ważne żeby
było ich tyle ile trzeba i dobrej jakości.
Poza tym ona jakoś nie wygląda na wegankę, więc tłuszcze zwierzęce na pewno
zjada. Choćby w serach, jajach, mleku, a jak podejrzewam to jeszcze w mięsie
i rybach.

> dobrze, ta "żywność" jest dobra dla Amerykanów, dla normalnych ludzi
> powinna
> być niejadalna.

Amerykanie to ludzie, wiesz? Tak samo jak Polacy, Brytyjczycy, czy Bantu.
Więc może pomyśl zanim napiszesz.

Sowa

5. Data: 2004-12-22 08:35:23

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> O tyle tu już ponosi Cię ideologia. Nie ważne jakie tłuszcze, ważne żeby
> było ich tyle ile trzeba i dobrej jakości.

Sowo i ty mówisz o ideologii ;) wszak stwierdzenie o tłuszczach na końcu
to kwintesencja ideologii wegetariańskiej ;)

Slawek

6. Data: 2004-12-22 09:39:14

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> sałatek)
> zwierzęcego.

> Sowo i ty mówisz o ideologii ;) wszak stwierdzenie o tłuszczach na końcu
> to kwintesencja ideologii wegetariańskiej ;)

Praktykowana ideologia wegetariańska polega na nie jedzeniu mięsa, a nie
unikaniu tłuszczy, racz zauważyć.
Nawet wasza podręczna doradczyni dietetyczna Gapa, twierdziła że Do nie
wyklucza wegetarianizmu, więc strzelasz kulą w płot tendencyjnie tnąc
cytaty.
Sowa

7. Data: 2004-12-22 09:57:47

Od: "Profil1" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I o ile tu jestem w stanie się zgodzić.
*** taak ? :)

> [...]
pewno
> zjada. Choćby w serach, jajach, mleku, a jak podejrzewam to jeszcze w
*** kochanie, chyba Ciebie (ponosi ideologizowanie każdego i przy każdej
okazji)

*** tak po prawdzie to rozmawiałem z Dominiką i wciełaś się do wątku.
Ale niech Ci będzie skarbie :))) - w końcu to lista...publiczna.
MM

8. Data: 2004-12-22 10:13:05

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> *** taak ? :)

> pewno
> mięsie

> *** kochanie, chyba Ciebie (ponosi ideologizowanie każdego i przy każdej
> okazji)

Możesz pokazać gdzie konkretnie ideologizuję? Bo twierdzę że masło jest
lepsze od margaryny, czy że tłuszcz ma być dobrej jakości a nie po prostu
byle jaki byle odzwierzęcy, czy że w mięsie, jajach, mleku i rybach są
tłuszcze zwierzęce?

> *** tak po prawdzie to rozmawiałem z Dominiką i wciełaś się do wątku.
> Ale niech Ci będzie skarbie :))) - w końcu to lista...publiczna.

Prosiła bym, żebyś się tak nie spoufalał i nie mlaskał mi tutaj od kochań i
skarbów.
Nie Twoje jestem kochanie i nie Twój skarb i to się na pewno nie zmieni, tak
samo jak Twoje niegustowne mlaskanie nie zmieni faktu że wypisujesz co i raz
jakieś dyrdymały.

Sowa

9. Data: 2004-12-22 10:20:02

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet wasza podręczna doradczyni dietetyczna Gapa, twierdziła że Do nie
> wyklucza wegetarianizmu, więc strzelasz kulą w płot tendencyjnie tnąc
> cytaty.
> Sowa

He he ależ tendencyjnie wyrażasz się o Gapie ;)

Slawek

10. Data: 2004-12-22 10:29:23

Od: "Profil1" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

//ble ble..../> nie zmieni faktu że wypisujesz co i raz
> jakieś dyrdymały.
>
> Sowa
*** pa pa
PLONK
MM

chcecie schudnąć zajrzyjcie - 100 % satysfakcji
co to za ciasto?
Dieta przy dializie
chcecie schudnąć zajrzyjcie - 100 % satysfakcji
Zyczenia