co robicie do jedzenia do pracy?

1. Data: 2009-05-24 19:59:41

Temat: co robicie do jedzenia do pracy?
Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

witam...

dość już mam standardowych kanapek w pracy.

z kolei sałatki są dość czasochłonne, a ja od pewnego czasu dysponuję jego
niewielką ilością...

co przyrządzacie sobie na drugie śniadanie do pracy?

szukam jakichś prostych, szybkich i niedrogich przepisów...

pozdrawiam;)
mw

2. Data: 2009-05-24 20:40:06

Temat: Re: co robicie do jedzenia do pracy?
Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:
> [...]
>
> co przyrządzacie sobie na drugie śniadanie do pracy?
>
> szukam jakichś prostych, szybkich i niedrogich przepisów...

gówno

3. Data: 2009-05-24 21:05:01

Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

wolim napisal(a):

> dość już mam standardowych kanapek w pracy.

takoż ja :)

> [...]
>
> co przyrządzacie sobie na drugie śniadanie do pracy?
>
> szukam jakichś prostych, szybkich i niedrogich przepisów...

ja od pewnego czasu przerzuciłem się na sałatki - wcale nie
czasochłonne, bo porcję na dzień następny robię w około 5-10 minut. Tyle
czasu potrzeba na pokrojenie kilku warzyw.

Ale sam chętnie poznam lepsze sposoby.

--
pozdrawiam, Zbylut

4. Data: 2009-05-25 12:09:14

Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

serek ziarnisty + pomodor

2 plastry szynki +pomodor+ ser mocarella

parówka + pomodor

5. Data: 2009-05-25 12:56:12

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:
> [...]
>
> co przyrządzacie sobie na drugie śniadanie do pracy?
>
> szukam jakichś prostych, szybkich i niedrogich przepisów...

zapytaj twojej starej, ona mi robi sznytki do roboty

--
! POSŁUSZEŃSTVVÓ !
! ÓÓÓ ! VV.VV. !

---
józnet jest nasz
! APD ! ÓÓÓ !

6. Data: 2009-05-27 15:28:28

Od: Malgosia Kozicka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim wrote:
> [...]
>
> co przyrządzacie sobie na drugie śniadanie do pracy?
>
> szukam jakichś prostych, szybkich i niedrogich przepisów...

ja co prawda mam taką pracę, że lodówka zawsze pod ręką,ale...

-jogurt i paczka płatków śniadaniowych (tę chyba można po prostu trzymać
sobie w pracy)
- zupa w termosie (zakładjąc że nie ma tam nic, gdzie można podgrzać)
-pokrojone warzywa; marchew, papryka, seler naciowy i jakiś dip(hummus)
do tego + dowolne pieczywo

M.K.

7. Data: 2009-05-27 20:39:22

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

wolim <n...@t...pisz> napisał:
> [...]
> co przyrządzacie sobie na drugie śniadanie do pracy?
> szukam jakichś prostych, szybkich i niedrogich przepisów...

Salatka - przygotowanie 2 minuty:
Garsc pokrojonej kapusty pekinskiej, kostki z sera feta, pomidor w cwiartkach, kilka
oliwek, sparzone orzechy i
rodzynki na wierzch lyzka jogurtu i ulubiona przyprawa, czasem siemie lniane.
Mozna zamieniac np. oliwki na pokrojna szynke (obie rzeczy dosc slone), a ser feta na
miekki zolty.

Pozdrowienia,
Lila

8. Data: 2009-05-27 21:06:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 May 2009 20:39:22 +0000 (UTC), Lila napisał(a):

> [...]
> Mozna zamieniac np. oliwki na pokrojna szynke (obie rzeczy dosc slone), a ser feta

Kiedyś: naleśniki nadziewane czymś "gęstym" - np. nadzieniem mięsnym czy
grzybowym jak do pierogów lub choćby jajecznicą na boczku, podsmażone na
złoto lub nie. Pyszne też są nadziewane serem na słodko z wanilią,
podsmażone na rumiano na masełku wieczorem - jedne i drugie rano wystarczy
tylko wyjąć z lodówki i zapakować.
Moje dzieci brały do szkoły placki z jabłkami posypane cukrem pudrem. Innym
do tego też ślinka leciała, więc pakowałam duuuuużo i jakoś mały druzgocącą
przewagę w porównaniu z kanapkami pracowicie upychanymi do tornistrów przez
mamy koleżanek i kolegów :-)

9. Data: 2009-05-27 21:07:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 May 2009 23:06:02 +0200, Ikselka napisał(a):

> (...)
> Moje dzieci brały do szkoły placki z jabłkami posypane cukrem pudrem. Innym
> do tego też ślinka leciała, więc pakowałam duuuuużo i jakoś

placki miały

> druzgocącą
> przewagę w porównaniu z kanapkami pracowicie upychanymi do tornistrów przez
> mamy koleżanek i kolegów :-)

j.w.

10. Data: 2009-05-27 21:29:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja wziąłem sobie do pracy szybkowar - mieściły się w nim 3x1kg golonki
(wtedy mozna było kupić całe) i warzywa. Do tego świeży chleb, musztarda i
cebula oraz 2 piwa. Na wywarze gotowałem pomidorówkę z ryżem. Zupę jedliśmy
na drugi i jeszcze ewentualnie trzeci dzień... :-))
Moje golonki były fantastyczne bez dopiekania.

Kolacyjka...
Bougatsa - szukam przepisu
Macie jakies nowe zdjiecia pansravirty i XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXleki _
ZUPA
EWA...