co się dzieje z wizaz.pl

1. Data: 2003-06-23 22:41:00

Temat: Odp: Odp: co się dzieje z wizaz.pl
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam nadzieję, że już niedługo wszystko wróci do normy:-)

działa, działa:-)))))))

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-06-24 09:19:13

Temat: Re: Odp: co się dzieje z wizaz.pl
Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strony powinny juz chodzic prawidlowo - problem wynikal z koniecznosci
przeprowadzki serwera na nowe miejsce, dlatego niektore serwery dns ciagle
wskazywaly przez jakis czas na stary adres IP :)

Milego serfowania
Z.

1. Data: 2003-06-24 10:05:36

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ciagle
> wskazywaly przez jakis czas na stary adres IP :)

dzisiaj od około10 znowu nie działa wizaz. Ale wczoraj czytałam na
stronie, że są przeprawadzane jakiś zmiany, więc myślę że to jest z tym
związane i czekam cerpliwie:-) Ale wczoraj to kompletnie nie widziałam,
o co chodzi:-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-06-24 10:12:09

Temat: Re: Odp: Odp: co się dzieje z wizaz.pl
Od: "Zet" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teraz, zgodnie z wszelkimi prawami Murphy'ego, elektrownia dala ciala i
wymieniaja transformator - a wizaz.pl siedzi przy swieczkach ;-)

1. Data: 2003-06-24 10:15:01

Temat: Odp: Odp: Odp: co się dzieje z wizaz.pl
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

elektrownia dala ciala i
> wymieniaja transformator - a wizaz.pl siedzi przy swieczkach ;-)

będę cierpliwie czekać:-))

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

YR - rozczarowanie
Ingrediencje do kąpieli
Książeczka czekowa YR
Dla zainteresowanych-oferta YR z torba i klapkami
Rossmann - co polecacie??