co to jest? jakies rady?

1. Data: 2003-01-20 15:14:14

Temat: co to jest? jakies rady?
Od: "Lusia71" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jak wciagam powietrze slychac swist. Bylam u alergologa (testy,
spiromertria)
i powiedzial ze konieczna jest wizyta u laryngologa poniewaz moze to miec
zwiazek ze strunami glosowymi. Natomiast dusznosci i klopot z wciagnieciem
powietrza wg niego jest na tle nerwowym. Mam rowniez wrazenie jakbym mnie
cos na dlugosci szyji przyduszalo.I czuje ze mam serce :) Napewno boli mnie
strasznie kregoslup na wysokosci serca no i odcinek szyjny czy mozliwe aby
to wszystko mialo jakis wplyw na moje dziwne samopoczucie.

JoannaP

2. Data: 2003-01-20 21:31:52

Temat: Re: co to jest? jakies rady?
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lusia71" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zwiazek ze strunami glosowymi. Natomiast dusznosci i klopot z wciagnieciem
> powietrza wg niego jest na tle nerwowym.

a co mówi psycholog?

Mam rowniez wrazenie jakbym mnie
> cos na dlugosci szyji przyduszalo.

tarczyca?tężyczka?

I czuje ze mam serce :)

EKG?

Napewno boli mnie
> strasznie kregoslup na wysokosci serca no i odcinek szyjny

nerwobóle, dyskopatia?

czy mozliwe aby
> to wszystko mialo jakis wplyw na moje dziwne samopoczucie.

z pewnością.
zalecam mądrego internistę.
pozdr

3. Data: 2003-01-21 01:29:38

Od: "melon" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poza bolem kregoslupa mialem podobne objawy jak zczalem palic + spory stres.

--
Melon - grandmaster of sweat, pain and suffering himself.

4. Data: 2003-01-21 17:37:02

Od: "Lukasz Dabrowski" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast dusznosci i klopot z wciagnieciem
> powietrza wg niego jest na tle nerwowym. Mam rowniez wrazenie jakbym mnie
> cos na dlugosci szyji przyduszalo.I czuje ze mam serce :)

Nie jestem lekarzem, ani tym bardziej kardiologiem, więc nie traktuj mojej
opinii
jako wiążącej.
Na moje oko jest to odmiana nerwicy wegetatywnej, a konkretnie nerwicy
serca.
Zajrzyj na http://resmedica.pl/zdart2016.html - tam jest kilka słów na ten
temat.

Ja bym się nie męczył - poszedłbym do lekarza (zacząć od internisty).

Pozdrawiam i zdrowia życzę,
Woo-cash

homoseksualny problem
Wilgotność powietrza.