co to za szkodnik?

1. Data: 2005-07-15 14:34:41

Temat: co to za szkodnik?
Od: "marcysia" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pomogliscie mi rozpoznac mszyce i sie ich pozbyc.
Teraz moj balkon zaatakowaly male czarne robale, ktore robia dziury w
lisciach. Sa duzo mniejsze od mszyc i rownie malo sie poruszaja. W zasadzie
siedza na lodygach pod liscmi przez caly czas. Nawet nie wiem, kiedy udalo
im sie zrobic ser szwajcarski z niektorych lisci.....
Pomozcie mi prosze je zidentyfikowac i poradzcie czym dokonac mordu....

pozdrawiam

Marcysia

2. Data: 2005-07-16 18:21:04

Temat: Re: co to za szkodnik?
Od: "magdalencja" <a...@n...forum> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcysia" napisał w wiadomości
> Witam!
> Pomogliscie mi rozpoznac mszyce i sie ich pozbyc.
> Teraz moj balkon zaatakowaly male czarne robale,

Hm, chyba tez mszyce? Psiknij tym na mszyce co poprzednio, jak nie padnie to
wtedy pytaj dalej.
pozdrawiam
mag

3. Data: 2005-07-25 14:43:20

Od: JanuszQba <none@none> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> im sie zrobic ser szwajcarski z niektorych lisci.....
> Pomozcie mi prosze je zidentyfikowac i poradzcie czym dokonac mordu....

Zagotuj tytoń z kilku papierosów tak jak herbatę. Przecedzić przez gazę
do opryskiwacza dolewając tyle wody aby miało kolor słomkowy.
Po wystudzeniu opryskać roślinkę obficie. Po kilku dniach masz same
zwłoki robaczków - roślinka zniesie ten oprysk bez żadnych efektów
ubocznych. Stosuję to od kilku lat na mszyce i.t.p.
Podobno jedna kropla czystej nikotyny zabija KONIA !
pozdrawiam
QBA

4. Data: 2005-07-29 14:17:06

Od: "Ula S." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ubocznych. Stosuję to od kilku lat na mszyce i.t.p.
> Podobno jedna kropla czystej nikotyny zabija KONIA !

ale nie mojech chlopa!czy na warzywne tak samo stosowac?!

Opryskiwacz padl :(
Trochę podróżowałam - byłam u Mirzana !
Ogród skalny
www.nepenti.pl świat roślin owadożernych