co z kalarepy

1. Data: 2004-05-18 13:31:22

Temat: co z kalarepy
Od: "Krecia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama wypatrzyła ostatnio kalarepę na bazarze i zapytała się mnie, co z
tego można zrobić... Ja niestety nie bardzo wiem, więc zwrócę się z tym
pytaniem do was.
Z góry dziękuję

K :))

1. Data: 2004-05-18 13:55:04

Temat: Re: co z kalarepy
Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krecia" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> Moja mama wypatrzyła ostatnio kalarepę na bazarze i zapytała się mnie, co
> tego można zrobić... Ja niestety nie bardzo wiem, więc zwrócę się z tym
> pytaniem do was.
> Z góry dziękuję

Litości... 11 maja był wątek - jak jeść kalarepę!
Pozdrawiam, Agata (proszę dziś nie drażnić tygrysa)

1. Data: 2004-05-18 14:45:03

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krecia" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> Moja mama wypatrzyła ostatnio kalarepę na bazarze i zapytała się mnie, co
> tego można zrobić...

A ja skorzystam, bo w ostatnim wątku nie otworzyłam dzioba, i powiem, że
kalarepę ścieram czasem na tarce i jak mi fantazja podpowie, to dodam
marchwi, takoż startej, wymieszam ze śmietaną, solą i odrobiną pieprzu i jem
do obiadku.

Margola

1. Data: 2004-05-24 13:50:14

Od: "Anulka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podpowie, to dodam marchwi, takoż startej, wymieszam ze śmietaną,
> solą i odrobiną pieprzu i jem do obiadku.

Ciekawa propozycja :). Ja po prostu zjadam tak na surowo bez dodatków.
Pyszna

Ania

mlode ziemniaki
winniczki
Polędwiczki wieprzowe z miodem i musztardą.
Margaryna Flora Proactiv?
Dania wakacyjne w jednym garnku