Dania wakacyjne w jednym garnku

1. Data: 2004-05-18 10:29:59

Temat: Re: Dania wakacyjne w jednym garnku
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> napisał w
wiadomości news:c8co9u$lu6$1@news.onet.pl...
> Poszukuje pomyslow, przepisow na proste, pozywne obiadki, ktore mozna
> ugotowac bedac na wakacjach, majac do dyspozycji nieskomplikowane
> produkty.

A mając do dyspozycji kuchenkę jakąś, lodówkę, butle turystyczną z
palnikiem, tylko grill lub ognisko?
Bo to różnica duża.

Sowa

1. Data: 2004-05-18 10:38:21

Temat: Dania wakacyjne w jednym garnku
Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje pomyslow, przepisow na proste, pozywne obiadki, ktore mozna
ugotowac bedac na wakacjach, majac do dyspozycji nieskomplikowane
produkty.

Serdecznie dziekuje,
magda

1. Data: 2004-05-18 10:38:25

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: wrote:

> Poszukuje pomyslow, przepisow na proste, pozywne obiadki, ktore mozna
> ugotowac bedac na wakacjach, majac do dyspozycji nieskomplikowane
> produkty.

praktykowana przeze mnie wielokrotnie fasolka po bretonsku z puszki
wrzucasz ile tam chcesz puszek fasolki do gara (ja daje tez czerwona),
jakas pokrojona kielbase, doprawiasz koncentratem pomidorowym, solisz
pieprzysz, jak masz pod reka to dosypujesz majeranek i to wsjo

wiku

1. Data: 2004-05-18 10:58:02

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje pomyslow, przepisow na proste, pozywne obiadki, ktore mozna
> ugotowac bedac na wakacjach, majac do dyspozycji nieskomplikowane
> [...]
Witam!
Proponuję Ci mój przepis pt. Zupa węgierska.
Znajdziesz w archiwum pod tym hasłem, lub 28.01.2004 / "koniec miesiąca"/.
pzdr.

1. Data: 2004-05-18 17:06:18

Temat: Odp: Dania wakacyjne w jednym garnku
Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje pomyslow, przepisow na proste, pozywne obiadki, ktore mozna
> ugotowac bedac na wakacjach, majac do dyspozycji nieskomplikowane
> produkty.

Proponuje nastepujace danie, ktore robi sie na dowolnym zrodle ciepla -
piekarnik, kuchenka gazowa, gril, ognisko (tylko trzeba dobrac odpowiednie
naczynie do kucharzenia).
Surowe ziemniaki obiera sie i kroi w plasterki, wrzuca do garnka (patelnie
itp..) zalewa oliwa lub innym tluszczem (ale nie duzo - tylko tyle, by sie
nie przypalilo) oraz dorzuca sie przyprawy (ja daje duzo czosnku, kminku,
pieprzu i oregano - ale mozna dac cokolwiek innego). Wstawia sie garnczek na
ogien i tak robi okolo godziny (jesli piekarnik do mozna rozgrzac do 160
stopni). W trakcie pieczenia trzeba czasem pomieszac.
Do takiej potrawy mozna dodawac miesko, ser zolty itp. Ja wrzucam kielbaske,
by sie razem z ziemniaczkami robila a przed koncem pieczenia zalewam to
rzadka smietana zmieszana z zoltym serem i pieprzem.
Pychotka i do tego bardzo tanie:)
Jesli robi sie to w piekarniku to naczynie moze byc odkryte, jesli na grilu
lub ognisku to trzeba raczej przykryc.
Smacznego.

1. Data: 2004-05-18 18:42:50

Od: "Krzyhoo" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magi wrote:
> [...]

Takie cóś:
Do gara wlozyc pokrojone w plastry ziemniaki, pokrojona w kwadraty swieza
kapuste i duzo boczku.
Dusic i mieszac . Ew. dodac przyprawy.
KK

1. Data: 2004-05-18 19:35:43

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@b...pl> skrev i meddelandet

> A mając do dyspozycji kuchenkę jakąś, lodówkę, butle turystyczną z
> palnikiem, tylko grill lub ognisko?

Oczywiscie, jest kuchnia a w niej kuchenka (nie wiem jaka), lodowka,
naczynia. Problem polega na tym, ze jadac na kilka dni nie chce
wykupic polowy sklepu, lub co gorsze - przywiezc wszystkiego ze soba.

:-) magda

1. Data: 2004-05-18 19:36:48

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"wiku" <s...@r...pl> skrev i meddelandet

> [...]
solisz
> pieprzysz, jak masz pod reka to dosypujesz majeranek i to wsjo

Dzieki, o takie cos mi chodzilo :-)

magda

1. Data: 2004-05-19 07:18:13

Temat: a jak się dostać do archiwum? nie bijcie!..
Od: "babba yagga" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem, że to już było wałkowane, obiecuję, że to ostatni mój raz. ale jak się
dostać do archiwum?

B.Y.

1. Data: 2004-05-19 07:40:24

Temat: Re: a jak się dostać do archiwum? nie bijcie!..
Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 19 May 2004 09:18:13 +0200, na pl.rec.kuchnia, babba yagga napisał(a):

> wiem, że to już było wałkowane, obiecuję, że to ostatni mój raz. ale jak się
> dostać do archiwum?

http://tinyurl.com/2a8gp

Między innymi w googlach masz link do grup dyskusyjnych.
Także na stronie www.gazeta.pl (usenet).

--
Eva Sheers

Deser??