co z tego da sie upichcić/

1. Data: 2004-03-30 15:33:56

Temat: co z tego da sie upichcić/
Od: "Agnieszka " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie i poradźcie!
Straciłam wene całkowicie, muza mnie opóściła... Mam w lodówce mielone
mięso,przecier pomidorowy, fasolke mrożoną zieloną, cukinię mrożona w
kostkach, zioła oczywiście pełan gama, włoszczyzna, kapucha kiszonoa,
ziemniary ew. kasza jęczmienna,kawałek pekińskiej i czerwonej kapusty,
mrożone kluchy śląskie, i ... zero pomysłu co z tego można wytworzyć.
Podpowiedzcie coś prosze na obiadokolacje:) a mam jeszcze kawałek zółtego
sera może jakaś zapiekanka?
AgaL, zdołowana spóźcnianiem sie wiosny..

1. Data: 2004-03-30 15:52:30

Temat: Re: co z tego da sie upichcić/
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> [...]
> sera może jakaś zapiekanka?
> AgaL, zdołowana spóźcnianiem sie wiosny..

Moze zupe warzywna z malymi klopsami? Obsmazone na patelni i uduszone w zupie
sa bardzo smaczne.

MB

sos miodowy
mazurek