co zamiast?

11. Data: 2004-11-26 19:56:43

Temat: Re: co zamiast?jak długo gumki bez wpadki?
Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:co7pi4$e91$1@news.dialog.net.pl...

> a dlaczego partnera?

Bo to jest prostszy zabieg u mężczyzny niż u kobiety.

> pozatym to jest zabronione w polsce.

Co nie oznacza, że nie jest robione.
Poza tym prosiłaś o krótkie odpowiedzi "co zamiast pigułek". Więc po prostu
odpowiedziałam.
Ostatnio czytałam (tylko gdzie? nie pamiętam...Polityka? Wprost?) wywiad z
urologiem, który pod własnym nazwiskiem przyznawał się (a wręcz chwalił)
takimi zabiegami. Uważał, że to doskonała metoda dla par, które już nie chca
miec dzieci - nie trzeba sie stresowac, nie trzeba uzywać prezerwatyw (kto
je lubi?), truć się pigułami, ani codziennie mierzyc temperatury i macać
szyjki macicy, co czyniązwolennicy "metod naturalnych".
Poza tym można sobie zrobić wazektomię za którąkolwiek granicą.
BTW, ciekawa jestem, czemu zdrowi ludzie w Polsce nie mogą w ten sposób
decydowac o swojej płodności?
O.

12. Data: 2004-11-27 21:31:57

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Fri, 26 Nov 2004 20:56:43 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Olga, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> BTW, ciekawa jestem, czemu zdrowi ludzie w Polsce nie mogą w ten sposób
> decydowac o swojej płodności?

Widzisz - mozesz sobie obciac ucho jesli uznasz ze Cie to przyozdobi,
wsadzic implant w biust, oddessac tluszczyk, przebic kolczykiem co tylko
mozna sobie wyobrazic - ale tego nie mozesz - bo to jest okaleczenie bez
wskazan medycznych.
Idzcie - i mnozcie sie :(
Polityka prorodzinna w naszym kraju jest wielce oryginalna :(
Jeszcze powinni prezerwatywy zaczac wydawac na recepty i w ilosci 3 sztuki
miesiecznie :(

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

13. Data: 2004-11-27 21:36:37

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał

> [...]
> wsadzic implant w biust, oddessac tluszczyk, przebic kolczykiem co tylko
> mozna sobie wyobrazic - ale tego nie mozesz - bo to jest okaleczenie bez

Odcięcie ucha jest okaleczeniem ze wskazaniem medycznym ? ;-)

> Idzcie - i mnozcie sie :(
> Polityka prorodzinna w naszym kraju jest wielce oryginalna :(
> Jeszcze powinni prezerwatywy zaczac wydawac na recepty i w ilosci 3 sztuki
> miesiecznie :(

dokładnie, zgadzam się w pełni
lepiej mnożyć się - co rok to prorok, stresować ciążą ...
a mogło by tak prosto być i chociać raz wygodniej i zdrowiej dla kobiety

Aga

14. Data: 2004-11-28 09:28:51

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sat, 27 Nov 2004 22:36:37 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Aga, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Odcięcie ucha jest okaleczeniem ze wskazaniem medycznym ? ;-)

Oczywiscie ze nie - ale zadne prawo Ci nie zakaze przebic sobie pepka czy
zrobic operacji plastycznej jakiej bys sobie nie wymyslila.
Za to jesli chcesz uczynic sie nieplodnym - to juz sprawa wyglada inaczej.
Chocbys miala jkas wade dziedziczna czy 15 dzieci.

15. Data: 2004-11-28 16:07:27

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

zadne prawo Ci nie zakaze przebic sobie pepka czy
> zrobic operacji plastycznej jakiej bys sobie nie wymyslila.
> Za to jesli chcesz uczynic sie nieplodnym - to juz sprawa wyglada inaczej.

"Uczynić się nie płodnym" czyli nie miec więcej dzieci? Otóz żadne prawo nie
może mi nakazac mieć dzieci. I co komu do tego, czy bede łykac pigulki,
stosowac kalendarzyk czy podwiąze sobie jajowody?
To juz jest moja decyzja. decydując się na taką a nie inną liczbe dzieci nie
przekraczam prawa, nawet, jesli ta liczba wynosi 0.
BTW, Polska jest chyba jedynym krajem w Europie, gdzie wazektomia jest
zakazana. To też daje do myślenia.
Ola

16. Data: 2004-11-28 16:12:49

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
> rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Olga, a następnie

Bardzo zabawne......

> [...]
> wsadzic implant w biust, oddessac tluszczyk, przebic kolczykiem co tylko
> mozna sobie wyobrazic - ale tego nie mozesz - bo to jest okaleczenie bez

Skąd wiesz co moge sobie wyobrazić?

> Idzcie - i mnozcie sie :(

O, przepraszam, nie kązdy obywatel tego kraju ma obowiązek stosowac się do
nakazów religii jeudeochrzescijańskiej, prawda? A jak się nie mam ochoty
mnozyć lub juz jestem rozmnożona dostatecznie?
Może państwo ma ustalić limit, ile mam miec dzieci?
BTW, Agnieszko, czy spełniłas już swój obowiązek i masz dzieci?

> Polityka prorodzinna w naszym kraju jest wielce oryginalna :(

Tu sie z Tobą zgodzę, polityka prorodzinna jest do kitu, ale wazektomia jest
zakazana, więc czemu się martwisz?Żeby było zabawniej - w wielu krajach,
gdzie jest "niezakazana" lub wręcz wymieniona jako jeden ze srodków
antykoncepcyjnych, przyrost naturalny jest wyższy.
Zabawne, prawda?
O.

17. Data: 2004-11-28 19:43:59

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 28 Nov 2004 17:07:27 +0100 wiedźmin zdziwił się
> [...]

> może mi nakazac mieć dzieci. I co komu do tego, czy bede łykac pigulki,
> stosowac kalendarzyk czy podwiąze sobie jajowody?

Caly pic w slowie ktore niechcacy pominelam. Trwalym uczynienieniu sie
nieplodnym. Na szczescie jeszcze zwyklej antykoncepcji nie zakazali.
Ja to wszystko wiem, Ty to wiesz. Niestety, nasze prawo takie jest - co
mnie wcale nie cieszy. Wrecz przeciwnie.

18. Data: 2004-11-28 19:51:28

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 28 Nov 2004 17:12:49 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Olga, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Bardzo zabawne......

To moja standardowa wrotka - sorry jesli Cie urazila :(

> Skąd wiesz co moge sobie wyobrazić?

Czy nie wyczulas w moim poscie ironi?
Mam zdanie takie samo jak Ty i te przepisy uwazam za kretynskie.
Nie czuje sie najlepiej - moze stad zbyt malo czytelny ton postu.

> BTW, Agnieszko, czy spełniłas już swój obowiązek i masz dzieci?

Nie mam.

19. Data: 2004-11-28 21:04:42

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam.

No widzisz. A postaw sie w sytuacji pary, która ma dzieci i więcej nie
palnuje. czemu on ma zakaładac prezerwatywę, czemu ona łykac hormony, po
których czuje się srednio? Czemu stresowac "metodami naturalnymi" i byc
skazanym na długie okresy anstynencji? Czemu ma zakładac spiralę, która ja
odrzuca (miec coś w środku...okropność).
skoro on może pójśc i ambulatoryjnie zrobić sobie wazektomię to...czemu nie?
Ola.

20. Data: 2004-11-28 21:11:18

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6ng4sufqwf2n.1l9ujdkh2qp6m$....@4...net,
La Luna <b...@p...onet.pl>:

> Czy nie wyczulas w moim poscie ironi?
> Mam zdanie takie samo jak Ty i te przepisy uwazam za kretynskie.
> Nie czuje sie najlepiej - moze stad zbyt malo czytelny ton postu.

Byl niezwykle czytelny. Twoja dyskutantka jakos Cie nie rozumie (patrz
nastepny post) - pozostaje sie z tym pogodzic :)

--
Robert

[Portale medyczne] - Ginekologia, Pediatria
Szczepionka skojarzona przeciw żółtaczce typu A i B
gruczolak przysadki
Ciąża.
Ciąża i badania.