co zamiast?

21. Data: 2004-11-28 21:22:18

Temat: Re: co zamiast?jak długo gumki bez wpadki?
Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <o...@o...blabla.pl> napisał w wiadomości
news:coddkm$30f$1@opat.biskupin.wroc.pl...

> [...]
[ciach]
Narobiłam okropnych literówek. Przepraszam.
O.

22. Data: 2004-11-29 00:06:54

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2004-11-29 00:13:03

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

24. Data: 2004-11-29 06:05:22

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Nov 2004, Olga wrote:

> może mi nakazac mieć dzieci. I co komu do tego, czy bede łykac pigulki,
> stosowac kalendarzyk czy podwiąze sobie jajowody?
> To juz jest moja decyzja. decydując się na taką a nie inną liczbe dzieci
nie

tyle, ze jajowody musisz podwiazac sobie wlasnorecznie bo
w polskim prawie jest to scigane z urzedu (czyli przez
prokuratora)...

Mąz musi zrobić to samo z nasieniowodami. Ale o tym już była mowa. My sobie
tak retorycznie...bo zabieg to albo za granicą albo nielegalnie. A to drugie
jest robione.
O.

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

25. Data: 2004-11-29 06:07:57

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jako kultura postmodernistycznej Europy stajemy
sie kultura degenerujaca i skonczymy podobnie jak Rzymianie?
Oni tez przestali szanowac w pewnym momencie pewne zasady!?

Piotr Kasztelowicz

Musze powiedzieć, ze tu uderzyłeś z grubej rury ;-)
Ale czemu upadło Imperium Rzymskie - nie wiemy. niektóry twierdzą np. że z
powodu wysokiego stęzenia ołowiu w wodzie pitnej.

26. Data: 2004-11-29 07:11:27

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

27. Data: 2004-11-29 14:31:04

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.BSO.4.58L0.0411290807130.1276@renata.am.to
run.pl...
On Mon, 29 Nov 2004, Olga wrote:

> Musze powiedzieć, ze tu uderzyłeś z grubej rury ;-)
> Ale czemu upadło Imperium Rzymskie - nie wiemy. niektóry twierdzą np. że z
> powodu wysokiego stęzenia ołowiu w wodzie pitnej.

rownie dobrze bedzie mozna wytlumaczyc, ze nasze upadnie z powodu
wysokiego stezenia spalin. Imperium Rzymskie upadlo z powodu chyba
jednak przemian spolecznych

Oczywiście, że masz rację. Tak jak imperium rzymskie nie upadło z powodu
ołowianych rur, tak i cywilizacja Zachodu nie zdegeneruje się z powodu
wazektomii. Sprawa jest baaardzo złożona i chyba oboje się z tym zgadzamy.
Pozdrawiam,
O.

[Portale medyczne] - Ginekologia, Pediatria
Szczepionka skojarzona przeciw żółtaczce typu A i B
gruczolak przysadki
Ciąża.
Ciąża i badania.