co ze schabu?

1. Data: 2007-10-29 09:42:16

Temat: co ze schabu?
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ok. 40 deko schabu i zadnego pomyslu, co z tego zrobic. Klasyczne
kotlety i z suszonymi sliwkami odpadaja. Macie jakies pomysly? Nie musza
byc cale pzrepisy, ale choc propozycje z czym i jak.

th

2. Data: 2007-10-29 10:31:03

Temat: Re: co ze schabu?
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk pisze:

> To za mały kawałek, by upiec, bo będzie zbyt suche.
> Zrób wereszczakę.

Nie znam, wyguglalam, ale to nie to :)

> Albo jakiś słodko-kwaśny "chiński" do ryżu.

O, to jest niezyl pomysl, zwlaszcza, ze ostal mi sie kawalek swiezego
imbiru i mrozona ,,mieszanka chinska''.

th

3. Data: 2007-10-29 10:36:12

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> Mam ok. 40 deko schabu i zadnego pomyslu, co z tego zrobic. Klasyczne
> kotlety i z suszonymi sliwkami odpadaja. Macie jakies pomysly? Nie musza
> byc cale pzrepisy, ale choc propozycje z czym i jak.

Ostatnio zrobiłam coś podobnego do zrazów zawijanych - zbity kotlet,
posmarowany musztardą, na to plasterek boczku, kawałek ogórka,
zawinąć, obsmażyć i udusić.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2007-10-29 13:04:31

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger pisze:

> Ostatnio zrobiłam coś podobnego do zrazów zawijanych - zbity kotlet,
> posmarowany musztardą, na to plasterek boczku, kawałek ogórka,
> zawinąć, obsmażyć i udusić.

Bedzie bez boczku, ale za to podane z kasza jeczmienna i ogorkami pt.
,,salatka szwedzka'' :)

th

5. Data: 2007-10-29 14:19:44

Od: "moje" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

paprykarz ze schabu,
schab z żółtym serem i ananasem

pierogi ruskie
chawder- kto wie?
Czego brakuje wam w płynnych żurkach kupowanych w sklepie ?
Co mozna zrobic dobrego z mozarella?
Przechowywanie sporej ilości kasztanów