co zrobić na Sylwestra dla 50-latków

21. Data: 2005-12-29 19:50:31

Temat: Re: co zrobić na Sylwestra dla 50-latków
Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jądrek jest zasikanym staruszkiem i ta cezura czasowa go wprowadziła w
> nerwicę przed przyjęciem Sylwestra - stąd też jego pogwarki o owsiance
> Towariszcz Jędriej, a kak u Was rabotajej prastata?
>
> Pytanie oczywiście, że nie było głupie.
> Dobrze mieć jest Adwokata... :DDDD

wiedziałem że z ciebie prawdziwy dupek, jak gotowałeś rosół,... ale dzisiaj
to dałeś popis swojego prostactwa na całym forum, ..........to tyle
chłopczyku :)

az

22. Data: 2005-12-29 20:02:45

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> In article <43b42916$0$17931$f69f905@mamut2.aster.pl>,
> "Agata" <a...@g...com.pl> wrote:
>
> Znasz jeszcze inne banały?
>
> Władysław

...ba....pewnie!

agataw

23. Data: 2005-12-29 20:03:38

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Znasz jeszcze inne banały?
>
> Władysław

Riposta jak zwykle na poziomie...tylko czyim?

A moze sam bys cos zaproponowal, zamiast ublizac innym, ktorzy staraja
sie pomoc?
MB

24. Data: 2005-12-30 02:48:49

Od: zubek <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

gucio wrote:

> może macie jakieś pomysły

Cos co nadaje sie do maczania w cieplym mleczku, np miekkie
herbatniczki. Nic co sie kleji typu Toffi itp, bo sztuczne szczeki
powypadaja.

25. Data: 2005-12-30 10:03:54

Od: "...Magda..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jędrek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
jak to
> przeczytałem to mnie zszokowało, wiesz co może lepiej zaprowadź ich na
> cmentarz a nie zapraszaj na sylwestra

Masz jakies kompleksy? Chlopak zadal bardzo trafne pytanie... 50-latek nie
zadowoli sie tym co 17-latek. Nastolatkom wystarcza jakies kanapki, duuuuzo
chipsow, krakersow, orzeszkow, coli, alkoholu i kilka salatek....
50-latkowie sa bardziej wymagajacy, maja inny gust i takie menu ich raczej
nie zadowoli. tak wiec dla 50-latkow przygotowalabym raczej cos na cieplo
np. barszcz z uszkami, potem klasyczny obiad np schabowy z ziemniakami i
surowka, potem postawilabym polmiski wedlin, serow, kilka salatek, warzywa,
owoce i jakies ciasta...

Pzdr. Magda (co juz raz sie przejechala podajac mlodziezowe menu na imprezie
dla osob po 40-tce :))

26. Data: 2005-12-30 10:12:54

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...Magda... napisał(a):

> tak wiec dla 50-latkow przygotowalabym raczej cos na cieplo
> np. barszcz z uszkami, potem klasyczny obiad np schabowy z ziemniakami i
> surowka,

Barszcz ok, ale jesli 50-latkowie maja juz brzuszki i usiluja je
zrzucic, to moze cos lzejszego?

> potem postawilabym polmiski wedlin, serow, kilka salatek, warzywa,
> owoce i jakies ciasta...

+ dobre wino i innych dobrych alkoholi zamiast paru skrzynek piwa i
taniego wina.

th

27. Data: 2005-12-30 11:07:26

Od: "...Magda..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> ...Magda... napisał(a):
> Barszcz ok, ale jesli 50-latkowie maja juz brzuszki i usiluja je
> zrzucic, to moze cos lzejszego?

Tez racja :) Moze byc dodatkowo cos lzejszego np jakos ciekawie przyrzadzona
piers z jakiegos drobiu :) Osobiscie nie ryzykowalabym wymyslnych potraw
gdyz moga wielu osobom (a nie zapominajmy ze 50-latek ma juz dosc sporo
przyzwyczajen i raczej wyrobiony gust i smak) nie przypasc do gustu... Potem
mozna od niektorych slyszec komentarze ze przygotowales jakies niezjadliwe
wynalazki :) Takze postawilabym na tradycje, ot tak dla bezpieczenstwa-zeby
stresu nie bylo...

> + dobre wino i innych dobrych alkoholi zamiast paru skrzynek piwa i
> taniego wina.

Tu sie zgadzam w zupelnosci :)

Pzdr. Magda

28. Data: 2005-12-30 22:02:37

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dp30ou$6s9$1@news.onet.pl>, "...Magda..." <n...@m...maila>
wrote:

> [...]
> surowka, potem postawilabym polmiski wedlin, serow, kilka salatek, warzywa,
Może po prostu chleb z kiełbasą?

Władysław

29. Data: 2005-12-30 22:04:42

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dp15as$tl2$1@news.onet.pl>, Jędrek <a...@p...onet.pl>
wrote:

> a co są sparaliżowani, czy może twarz mają w gipsie, ... no nie, jak to
> przeczytałem to mnie zszokowało, wiesz co może lepiej zaprowadź ich na
> cmentarz a nie zapraszaj na sylwestra

No nie, to sześćdzciesięciolatków zrzuca się z mostu.
Pięćdzięsięciolatek musi się jeszcze pomęczyć.

Władysław

30. Data: 2005-12-30 22:07:47

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dp13f9$15h$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"gucio" <gucio123456@ .pl> wrote:

> może macie jakieś pomysły

Moja zasada -- dla kogokolwiek gotujesz, rób to, o czym wiesz, że
zrobisz dobrze.

Władysław

Wędzenie mięsa - pytanie
Pytanie - Warszawa
moze NTG - firma cateringowa
Patelnia do nalesnikow
Jak usunac osad z czajnika elektrycznego?