co zrobic z bliznami potrądzikowymi

1. Data: 2005-10-28 09:58:14

Temat: Re: co zrobic z bliznami potrądzikowymi
Od: "Skakanka <praca>" <p...@a...email> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:djsjc7$bug$1@inews.gazeta.pl...
> I co, Skakanko, mogę już gratulować? Czy to już? :)))))
> Jakbym coś przeoczyła, to niniejszym gratuluję :)

Dzięki:)
Już dawno po, wszystko się udało oprócz pogody. Pogodę za to miałam na
wakacjach i stąd te wąsy:)
A teraz tylko w przerwie między myciem garów a cerowaniem skarpet oglądam
zdjęcia i wzdycham;)) Jaka byłam ładna jak byłam młoda...

Kaśka

1. Data: 2005-10-28 16:04:00

Od: "m00nia" <atr45@[usun]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm, dziś trochę się podszkoliłam w temacie i dzięki lekturze wizażu
> dowiedziałam
> się, że można najpierw zbadać gdzie są umiejscowione przebarwienia i wtedy
> od razu podjąć właściwe kroki nie wydając po drodze fortuny.
> Ile kosztuje mikrodermabrazja BTW?

Ja za mikrodermabrazje place 150pln, kwasy 80pln. A co do dzialania
miejscowego to
bedzie laser, jezeli nie pomoga zluszczania.

pozdrowienia

1. Data: 2005-10-30 08:04:41

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 28 października 2005 11:58
użytkownik Skakanka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Już dawno po, wszystko się udało oprócz pogody. Pogodę za to miałam na
> wakacjach i stąd te wąsy:)

Już dawno? No to przegapiłam. Kurcze, ma się ten refleks :)

> A teraz tylko w przerwie między myciem garów a cerowaniem skarpet oglądam
> zdjęcia i wzdycham;)) Jaka byłam ładna jak byłam młoda...

Rotfl :))
Starość nie radość, młodość nie wieczność, wiem, co mówię :))

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-11-14 20:17:38

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka <praca>" <p...@a...email> napisał/a w

> Już dawno po, wszystko się udało oprócz pogody.

Kurczę, to ja też przegapiłam. No to spóźnone acz szczere życzenia
wszystkiego najlepsiejszego! :)

--
mips
> jesli otrzymalem jeden zapach, otrzymalem PERFUM.
> Nie wiem za kogo sie uwazasz, ze smiesz mnie poprawiac
(c) Piotr Szukaj [pl.rec.uroda]

Depilacja laserowa
brodawki/dermatolog
jki kolorek do tego pasuje?