coś do cienia

41. Data: 2000-03-27 23:25:58

Temat: Re: swierk srebrny i klujacy
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Wiekszosc swierkow nalezy do odmiany "Glauca"
Bardziej wysrebrzone o ktorych myslisz naleza do odmiany zbiorowej
"Argentea" natomiast zielone jako "Viridis"
Najprostszy praktyczny podzial..
Ladne zabarwienie ma tylko w czystym powietrzu ,tak ze watpie czy Twoj
nalezy do grupy "Argentea"
W-wa nie posiada chyba najczystszego powietrza.
Pozdrawiam,
Boguslaw Radzimierski.
42. Data: 2000-03-28 20:32:12

Temat: Re: coś do cienia
Od: "pietro" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>U mnie masz sadzonke ,moze jeszcze ktos Ci sprezentuje.

to ja poproszę
tylko jak to załatwić bo ja to na poły Kraków na poły Legnica
a czy ten kopytnik to nie "ten" któren jako jedyny jest zapylany przez
ślimaki?!
coś takiego mnie się kiedyś obiło o uszy na botanice, a może źle się obiło?
a sadzonkę i tak poproszę
pozd
pietro

43. Data: 2000-03-31 20:18:45

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Przeslij namiary i nie sugeruj sie wypowiedzia Basi.
Napewno wysle Ci jezeli jestes do konca przekonany?
Pozdrawiam,Boguslaw.

44. Data: 2000-03-31 20:23:43

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Pomrowik i slimaki moga sprawiac klopoty szczegolnie wiosna,
ale lekcje botaniki to chyba opuszczales.
Pozdrawiam,Boguslaw.

> [...]
> ślimaki?!
> coś takiego mnie się kiedyś obiło o uszy na botanice, a może źle się

Kwiaciarnia w Kołobrzegu
www.simpol.com.pl
www.chabin.pl
www.magro.pl