cos mi w nosie wyroslo

1. Data: 2002-02-17 13:53:33

Temat: cos mi w nosie wyroslo
Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam takiego pecha ze nagminnie dlubie w nosie
ale nie mam w zwyczaju obgryzac paznokci
no i chyba tym paznokciem tak sobie zalatwilem
ze w sluzuwce zrobilem rane ktoora sie goic nie chce
zanim sie jako tako oduczylem grzebac
(czasami nawet chba to w nocy robilem, albo nad ranem
w stanie polswiadomosci, i tak pare razy
se tego strupa uszkodzilem, i za kazdym razem po tym
uchodzila krew, a poten strup sie odbudowywal jako coraz wiekszy
i byl w takim miejscu ze zdawalo mi sie ze mam jakies gluty w nosie
co powodowalo milowolnie ze zdazylo mi sie w nim grzebnac
terwaz mam cos takiego miesistego tam i nie wiem co to jest
no wlasnie, jest sie czym martwic ?

2. Data: 2002-02-17 23:43:32

Temat: Re: cos mi w nosie wyroslo
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

--6--MARshALL--9-- napisał(a):

> mam takiego pecha ze nagminnie dlubie w nosie

Powinieneś się wstydzić nawet o tym pisać.
Uważam, że Ci co Ci do tej pory podawali rękę i dowiedzieli się o tym,
teraz wstrząsają się z obrzydzeniem na myśl o Tobie.

> ale nie mam w zwyczaju obgryzac paznokci

Grzeczny " świniaczek".

Kaja

3. Data: 2002-02-19 20:49:43

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Feb 2002 00:43:32 +0100, Kaja <f...@f...pl> wrote:

> [...]
>Uważam, że Ci co Ci do tej pory podawali rękę i dowiedzieli się o tym,
>teraz wstrząsają się z obrzydzeniem na myśl o Tobie.

sa gorsze rzeczy np. grzebanie w dupie
komu bys wolala reka podac temu co grzebie w nosie czy w tylku ? :-PPP
_Jezeli_nawet_OE_ nie widzi zadnych zalacznikow, to ich nie ma ;)

4. Data: 2002-02-20 12:32:04

Od: "aqq" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sa gorsze rzeczy np. grzebanie w ... [ciach]

Skoro o tym wogole piszesz to wnioskuje, ze musiales to juz kiedys robic, a
teraz zajmujesz sie nosem.
Proponuje wiec, abys ponownie zaczal tam grzebac, wowczas nos ci troche
odpocznie i sie zagoi, a jak Ci sie pojawia problemy w aktualnym miejscu
eksploracji, wowczas powroc do nosa, itp. itd.

antyrespiranty
Ginekologia-jak sie dostac ?
czym zastapic?
Trichotilomania