cos mi wyskoczylo :)helppp

1. Data: 2006-05-17 20:26:47

Temat: cos mi wyskoczylo :)helppp
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
od kilku dni cos mam nad tylku tzn na lekko pod posladkiem.
na poczatku wystawalo jakby ukaszenie jakies dosc duza plamka lekko wypukla,
pozniej po 3 dniach nie schodzilo wiec sie domyslilem ze cos nie tak.
swedzi czasem mniejszy obrzek czasem wiekszy, nie boli przy dotykaniu tylko
czasem jest naislony swiad... podrapie i przestaje...
kiedys mialem jakas grzybice na pachwinie i mysle ze to to samo ale to
wyglada inaczej
wczoraj m ina tym jakis bombel normalnie jak po ugryzieniu komara wyszedl a
dzis juz go prawie nie ma
smaruje to mascia YAMANOUCHI, nie wiem czy pomaga czasem widac jakis efekt,
dzis douwazylem ze niedaleko od tego wyskoczyly mi takie male czerwone
kropki z okolo 5 lecz nie wygladaja groznie
za cholere nie wiem co to... w tej chwili wyg;lada to jakby bombel po
ugryzieniu wiekszego komara lecz nie boli jak naciskam poprostu swedzi :)

a druga sprawa, raz bylem juz z tym u dermatologa ale widze ze chyba sie nie
postaral :)
nie wiem od czego ale czasem wyskakuje mi chyba wysypka na stawie lokciowym
od wewnatrz takie plamki swedzace, (chociaz ostatnio rzadziej) i drugie
miejsce to
pod pacha na tzw. MOTYLU, takie kropeczki smarowalem to mascia z polecenia
deermatologa o nazwie ELOSONE, lecz to pomaga ale na krotka mete
nie wiem na co to uczulenie ma mbo czasme wyskakuje czasem nie.
w tej chwili zaniklo, ale wczoraj jeszcze bylo takie w formie wysypki
szorstkiej hm ?:(

i kolejna ostatnia sprawa,
mam taka jakby plamke pod prawa piersia (facet) :)
ktora mnie swedzi czasem czesciej czasem mniej, najczesciej po kompieli,
widac przebarwienie na skorze w tym miejscu zwlaszcza jak wezme reke do
gory, zadnego guza czy czegos tam nie ma
poprostu jest i swedzi zwlaszcza po kompieli...

z gory dziekuje za odpowiedz i i czas poswiecony temu watkowi :)