coś na obiad z czosnkiem

1. Data: 2004-05-15 08:57:38

Temat: coś na obiad z czosnkiem
Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czytałam poprzedni post, a raczej jego część na temat czosnku i teraz mam
straszną ochotę na jakieś obiadowe danie z duuużą ilością czosnku
(oczywiście świeżego) i nie chodzi mi tu o pieczenie mięsa w kawałku, bo to
już mam upieczone ;)

Pozdrawiam
Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

1. Data: 2004-05-15 10:06:15

Temat: Re: coś na obiad z czosnkiem
Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koko-sanka wrote:
> [...]
> straszną ochotę na jakieś obiadowe danie z duuużą ilością czosnku
> (oczywiście świeżego) i nie chodzi mi tu o pieczenie mięsa w kawałku, bo to

Hmmm... Jeśli o mnie chodzi, to dodaję czosnek do wszystkiego poza zupą
mleczną :) A jeśli chodzi o czosnek w dużych ilościach, to może
przygotuj sam czosnek jako przystawkę? Ja robiłam na grillu, ale mozna
też w piekarniku. Robisz np. tak: bierzesz całe główki czosnku, nie
obierasz, nie dzielisz na ząbki, tylko ścinasz końcówki, smarujesz jakąś
oliwką, wkładasz w folię aluminiową, dodajesz świeżego rozmarynu,
zawijasz folię i pieczesz w piekarniku ok. pół godziny do miękkości.
Może służyć jako przystawka do mięs, a można na jego bazie zrobić dip
(gniotąc upieczone i obrane już ząbki i mieszając z wymieszanym pół na
pół jogurcie z majonezem i doprawiając). Ale najlepszy jest sam i
robiony z grilla.

tapta
GG:4082847

1. Data: 2004-05-15 10:59:00

Od: nenia <n...@g...abc.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-05-15 15:55:59

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

zupę czosnkową

pozdr.

1. Data: 2004-05-16 17:41:05

Od: "Przemek" <W...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> straszną ochotę na jakieś obiadowe danie z duuużą ilością czosnku

Mój niezawodny przepis z rodzaju kuchni studencko-partyzanckiej to
zapiekanka z ziemniaków z dużą ilością czosnku, do tego serowa pierzynka,
może być z kiełbasą.

1. Data: 2004-05-17 08:59:56

Od: "Robert Rosłoń" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A coś bliżej?
:-(

--

Robert Rosłoń
2RUI & NTJ

1. Data: 2004-05-17 09:51:16

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Koko-sanka:
> [...]
> straszną ochotę na jakieś obiadowe danie z duuużą ilością czosnku
> (oczywiście świeżego) i nie chodzi mi tu o pieczenie mięsa w kawałku, bo to

czosnek z kurczakiem, na przykład: 4 czosnki (4 główki znaczy się),
cztery nogi kurczęcie, seler (łodygi), pomidory (też ze 4). Seler
pokroić na kawałki, formę ognioodporną wysmarować tłuszczem (olej lub
margaryna), drobia osolić, opieprzyć, opapryczyć (ja daję jeszcze trochę
tymianku) i włożyć do formy. Na to wsypać seler i czosnek. W oryginale
nie obierać do ostatka, tylko zewnętrzne "opakowanie" ściągnąć, podobno
mniej się potem i potem cuchnie. Ja tam obieram. Do tego dodać pomidory
w kawałki pokrojone. Wsio do piekarnika i zapiec jakąś godzinkę, coby
mięso surowe nie było. Wcinać.

Waldek

1. Data: 2004-05-17 18:27:21

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepis bodajże z grupy ale dobry

Zupa czosnkową

.
Boczek kroje w kostke i podsmażam. Dodaje 20 ząbków czosnu zgniecionych.
Potem
pokrojony w paski por i chwilke podsmażam. Zalewam wodą i dusze. Potem tylko
dodaje śmietankę. Doprawiam albo wegetą albo kostką bulionową.
podaje z grzankami

1. Data: 2004-05-17 22:34:27

Od: "MP" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> napisał w
wiadomości news:c8b0n6$t8i$1@mamut.aster.pl...
> [...]
tylko
> dodaje śmietankę. Doprawiam albo wegetą albo kostką bulionową.

albo na przyklad chlodnik czosnkowo-migdalowy palce lizac

Pzodrowienia,
Slonio

Coś smaczniutkego
pierogi ruskie