cos na poprawe krazenia ?

1. Data: 2003-01-28 10:38:48

Temat: cos na poprawe krazenia ?
Od: "vedd" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich , i wybaczcie jesli takie pytania sie juz pojawialy , ale
nie znalazlem starszych wiadomosci nawiazujacych do tego watku , obwiniam
wyszukiwarke onetu ;)

moje pytanie dotyczy pokarmu ktorego spozywanie wiaze sie z poprawa krazenia
krwi (problemy z zimnymi rękami ,ale nie bedace rutyna , itp ) , jesli ktos
moglby mi cos poradzic , bylbym wdzieczny .

2. Data: 2003-01-28 10:52:18

Temat: Re: cos na poprawe krazenia ?
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vedd" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ktos
> moglby mi cos poradzic , bylbym wdzieczny .

Możesz np pić kawę i łykać aspirynkę - pierwsza pobudza, druga powiększa
naczynia. Ale nic tak nie poprawia krążenia jak... no wiecie. :-)
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

3. Data: 2003-01-29 10:40:29

Od: "Hafsa " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

vedd <v...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> krwi (problemy z zimnymi rękami ,ale nie bedace rutyna , itp ) , jesli ktos
> moglby mi cos poradzic , bylbym wdzieczny .

Poczytaj watek z grudnia -uczucie zimna,pytanie do wszystkich oraz uczucie
zimna -cd mojego skromnego autorstwa.Zwiekszylam w diecie ilosc NNKT i to
chyba klucz do sukcesu.Pod warunkiem,ze nie masz rozpoznanej konkretnej
choroby ukl.krazenie-z tym proponuje isc do lekarza.Jak wyszukam ten watek to
podam ci,nie umiem sama niestety wyszukiwac.Pozdrawaim Hafsa

4. Data: 2003-01-29 11:04:27

Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moje pytanie dotyczy pokarmu ktorego spozywanie wiaze sie z poprawa
krazenia

na poprawę krążenia ? szklanka grogu z rana, druga w południe i trzecia na
wieczór :-)
nemo

5. Data: 2003-01-29 14:54:00

Od: "Margolcia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kapitan NEMO <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b18cf7$c3g$...@n...tpi.pl...
> krazenia
>
> na poprawę krążenia ? szklanka grogu z rana, druga w południe i trzecia na
> wieczór :-)
> nemo

czosnek, czosnek i jeszcze raz czosnek
i wisnioweczka

Aneczka

6. Data: 2003-02-01 14:38:08

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa " <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Poczytaj watek z grudnia -uczucie zimna,pytanie do wszystkich oraz uczucie
> zimna -cd mojego skromnego autorstwa.

Proszę , oto wspomniane przez Hafsę wątki

http://minilien.com/?PkQ6kuU47L
http://minilien.com/?wkcH60n4zH

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Popełnić błąd, to jeszcze nie tragedia.
Tragedią jest uporczywe trwanie przy tym błędzie.

Bigos
MM i kawa z mlekiem
Juz po kolacji
Pierwsza fasolka!!