MM i kawa z mlekiem

1. Data: 2003-01-27 21:29:15

Temat: MM i kawa z mlekiem
Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie, że tak co chwilę pytam, ale widzę, że naprawdę jesteście
"solidarni" i można liczyć na Waszą pomoc.
Bardzo lubię kawę z mleczkiem. Doczytałem że jest dozwolona. Czy normalna
kawa z expressu z mlekiem 0% bez cukru jest zgodna z MM?

nemo
("dietujący" lecz nie głodujący:-)

2. Data: 2003-01-28 06:41:11

Temat: Re: MM i kawa z mlekiem
Od: "wisia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bardzo jest zgodna-M. zabrania kawy z kofeina dopuszcza tylko te bez
kofeiny, mleko mysle nie jest tu zadnym problemem. W praktyce, jako namietna
kawoszka, nie zrezygnowalam z kawy z kofeina, a stosuje mm od kwietnia (z
przerwa jesienna)Nie przeszkodzilo mi to w chudnieciu (chociaz nie wiem ,
moze bez tej kawy schudlabym szybciej? :))

pozdro
wisia

3. Data: 2003-01-28 07:00:50

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kapitan NEMO" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo lubię kawę z mleczkiem. Doczytałem że jest dozwolona. Czy normalna
> kawa z expressu z mlekiem 0% bez cukru jest zgodna z MM?

Zaglądnij tutaj. Znajdziesz przepisy na dania MM, przykładowe jadłospisy i
trochę porad oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące diety
MM.
http://republika.pl/misiczka/kuchnia/monti.htm

> nemo
> ("dietujący" lecz nie głodujący:-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Popełnić błąd, to jeszcze nie tragedia.
Tragedią jest uporczywe trwanie przy tym błędzie.

4. Data: 2003-01-28 10:02:11

Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bardzo jest zgodna-M. zabrania kawy z kofeina
hmm.... to fatalnie

> W praktyce, jako namietna kawoszka,
no właśnie - ja też :)

>Nie przeszkodzilo mi to w chudnieciu
dzięki Wisiu! może mnie też się uda

pozdroowka:)
nemo

5. Data: 2003-01-28 11:30:35

Od: "wisia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzięki Wisiu! może mnie też się uda
>
> pozdroowka:)
> nemo

Wiesz, tylko uwazaj na te kontrolowane odstepstwa. Zbyt ich duza ilos moze
sprawic, ze nie bedzie to juz mm :)) Ja tak mialam wlasnie jesienia. zaczelo
sie od malych odstepstw (nota bene w tym czasie wcale nie tylam), a pozniej
to juz bylo jedno wielkie odstepstwo, tym gorsze, ze nie wiedzialam kiedy
przeszlam z jednego etapu w drugi no i przyplacilam to kilkoma kg w gore:)

zycze sukcesow z mm i mocno trzymam kciuki!
wisia

6. Data: 2003-01-28 12:27:28

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

MM nie zabrania kawy, nawet i z mlekiem. Tylko, że mleko musi być chude (mleko
z tłuszczem jest akurat bardzo tłuczące), a kawa albo bezkofeinowa, albo - o
dziwo - mocne włoskie espresso.

Gosia

7. Data: 2003-01-28 12:46:50

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2003-01-28 13:19:38

Temat: Odp: MM i kawa z mlekiem
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale dlaczego uważacie, że kawa to coś złego. Żeby od razu należałoby ją
rzucać. Ja piję 2-3 kawy dziennie i jest mi z tym dobrze. Jestem na MM pół
roku.
Pozdrawiam
Mariola
ps. od dłuższego czasu "czytam Was"
Użytkownik Anna Pawłowska-Pojawa <a...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:027e01c2c6cb$40518420$8d000a80@PAPNET1621...

9. Data: 2003-01-28 13:43:47

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2003-01-29 14:52:29

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariola" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ale dlaczego uważacie, że kawa to coś złego. Żeby od razu należałoby ją
> rzucać. Ja piję 2-3 kawy dziennie i jest mi z tym dobrze. Jestem na MM pół
> roku.
Bo kawa stymuluje trzustke do wyrzutu insuliny a w MM glowne zalozenie to
uspokojenie trzustki,by nie miala takich wyrzutow insuliny/no i wyrzutow
sumienia potem;-)) / a chudniecie to przy okazji "leczenia "trzustki.Ja z
kawy potrafie zrezygnowac,ale jak przyjdzie kiepski cisnieniowwo dzien,napic
sie musze,inaczej nie funkcjonuje-RR 80/50.A ja zasypaim i nie z
hypoglikemii a z powodu owego cisnienia wlasnie.Pozdrawiam Hafsa

Juz po kolacji
Pierwsza fasolka!!
Dieta Bez Wyrzeczen
czy kazde ciemne pieczywo jest ciemne?